۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

نماينده رهبری درسپاه از سران اصلاح طلب خواست به خارج فرارکنند

یک بازداشتی دیگر اعلام کرد در کهریزک به وی تجاوز شده
دبی – العربیه مجتبی ذوالنور جانشین نماینده رهبرجمهوری اسلامی درسپاه پاسدارن امروز پنجشنبه 17 – 9 – 2009 ازسران اصلاح طلب خواست تا به خارج از کشورفرارکنند.
به گزارش شبکه تلوزیونی العربیه ذوالنور با اشاره به اینکه بازداشت سران جناح اصلاح طلب آنان را تبدیل به قهرمان خواهد کرد ازموسوی کروبی ومحمد خاتمی خواست تا از ايران فرارکنند.
علیا عزالدین گزارشگر العربیه با اشاره به سخنان آیت الله صادق لاريجاني رئيس قوه قضاييه ايران مبنی بر برخورد با " عاملان نشر اکاذيب وشک وتردید علیه نظام " گفت : لاریجانی دو نامزد معترض به نتایج انتخابات ميرحسين موسوی ومهدی کروبی را مورد خطاب قرار داده است.
در اين گزارش تلویزیونی که با پخش تصاويری از قربانيان شکنجه همراه بود ، آمده است برغم این که استادان دانشگاهها و پزشکان از رئيس قوه قضاييه خواسته اند بازداشتها و اقدامات غيرقانوني متوقف شود، نیروهای امنیتی حسين نورانی نژاد رئيس کميته اطلاع رساني جبهه مشارکت وهمچنین مهدی میردامادی فرزند محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت را بازداشت کردند.
درهمین حال اصلاح طلبان تاکيد کردند که با اعلام مرگ رامين آقازاده در زندان کهریزک تعداد قربانيان این بازداشتگاه به 4 نفررسید.
ازسوی دیگر مريم صبری يکی از بازداشت شدگان سابق کهریزک نیز اعلام کرد که درمدت دو هفته ای که در زندان بوده مورد تجاوز قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: