۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

اظهارات شهریاری علیه کشورهای خلیج عربی و تهدید به بمب گذاری در کشورهای خلیج

به گزارش آژانس خبری تفتان خبرگزاری فارس که وابسته به دولت است در گزارشی سخنان زابلی پست فطرت شهریاری دیوانه نماینده زابلیها در مجلس را ارائه داد:
شهریاری در سومين نطق امروز سه‌شنبه مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه در سیاست خارجی انفعال وجود دارد به سران کشورهای خلیج عربی اهانت کرد و تهدید به بمب گذاری در این کشورها نمود.
شهریاری در این باره گفت :
شيوخ كوچك خليج‌فارس بسيار گستاخ شده‌اند و رفتار بدي را با ايرانيان دارند، آنها فراموش كرده‌اند كه با چه ملتي روبرو هستند، اگر يك بادكنك در حوزه‌ آنها بتركد فرار را به قرار ترجيح مي‌دهند، وزارت خارجه بايد اقدامات مناسبي را در اين خصوص انجام دهد.
شهریاری که از حامیان دولت احمدی نژاد است در سخنانش از دولت تمجید نمود اما مجبور شد به حقیقت اعتراف نماید و گفت :در چهار‌سال گذشته دولت نهم خدمات زيادي را براي مردم فراهم كرده است ولي اكنون بالاترين نرخ بيكاري در استان سيستان و بلوچستان است و از رئيس‌جمهور مي‌خواهم در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.
شهریاری در بخش دیگری از سخنانش به مدیران منطقه آزاد حمله نمود و گفت :در مناطق آزاد كه چابهار هم جزء آن است بايد معاملات و تجارت‌ها به صورت آزاد صورت بگيرد ولي منطقه چابهار به عنوان حيات‌خلوت مديرانش درآمده و اموال بيت‌المال به غارت مي‌رود و اين مديران هر طور كه مي‌خواهند اعمال خلاف قانون را انجام مي‌دهد.
وي با اشاره به عملكرد مديران چابهار تصريح كرد: نظر مديران اين منطقه اين است كه بايد تفرقه قومي ايجاد كنند تا حكومت كنند و ما شاهد ظهور عبدالمالك بوديم و اين اقدامات توسط مديرعامل وقت منطقه چابهار صورت گرفت كه به دنبال ايجاد تفرقه در استان بوده است.
وي با بيان اينكه صداي مديران اين منطقه را در خصوص ايجاد تفرقه در اختيار دارد گفت: اگر با اين مديران از سوي رييس‌جمهور برخورد نشود صداي آنها را از تريبون مجلس پخش خواهم كرد.

۱ نظر:

Zobeir گفت...

سلام
ببینید دنیابکجا رسیده یک زابلی چور خور و اشغال داره عربهارو مسخره میکنه شایدم راست میگه عربها نمیدونند با شهریاری روبرو هستند که تو خونه خودش وقتی صدای شلیک اسلحه که از تلویزیون پخش میشه رو بشنوه ازترس مبارزین جندالله شلوارش پرازنجاست میشه