۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

‌اختصاص 30 ميليارد تومان ‌براي ساختن دیوار حائل بین بلوچستان

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از فارس نیوز فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: در سال‌ جاري 30 ميليارد تومان اعتبار براي طرح انسداد مرز در بلوچستان در نظر گرفته شده است.
اسماعيل احمدي‌مقدم عصر امروز پس از بازديد از مرزهاي بین دو بلوچستا‌ن ‌در گفتگو با خبرنگار فارس در سراوان اظهار داشت: اعتباري كه براي طرح انسداد اين منطقه پيش‌بيني شده بود، 40 تا 50 ميليارد تومان بود؛ ولي با توجه به كاهش اعتبارات عمراني در سطح كشور، اين رقم به 30 ميليارد تومان كاهش يافت.
وي با بيان اينكه اين مبلغ هنوز اختصاص داده نشده است، افزود: با تخصيص اين ميزان اعتبار هم كار انسداد مرز پيشرفت خوبي خواهد داشت.
فرمانده نيروي انتظامي كشور تصريح كرد: تا‌كنون 600 كيلومتر اقدامات انسداد مرز در بلوچستان انجام شده و حدود 100 كيلومتر هم نياز به ديوار‌كشي و احداث كانال دارد.
احداث کانال و دیوار بین بلوچستان جنایتی علیه خلق بلوچ است که در دو سوی مرزی زندگی می کنند و روابط نزدیک قومی و خویشاوندی دارند که رژیم ایران با ایجاد این دیوار می خواهد بین خانواده ها فاصله بیاندازد واین در حالیست که رژیم ایران به دیوار حائل در فلسطین اعتراض دارد اما خود مرتکب این جنایت در بلوچستان می شود.

۱ نظر:

Zobeir گفت...

بنام پناه بی پناهان
این مرتیکه خیلی ادم نفهمیه نزدیک به هفت ساله که کار دیوار شروع شده و طی هفت سال نتونستنداز سی کیلومتر بیشترجلو برن اولش که کانال زدند ولی پیاده ها با نردبان وماشین ها با دو تیکه اهن بزرگ ازش رد شدند بعد خاکریز زدند که بیست تاسی نفرادم با بیل اندازه ردشدن یک ماشین صافش میکردندو رد میشدند دیوارشون که تمامی نداره الان نزدیک به سه چهار ساله که خود نیروی انتظامی تبدیل به بزرگترین کرایه کش موادمخدر شده پس این سیاه بازی ها چیه؟ توییکه جلوی چهار تا قاچاقچی رو نتونستی بگیری چطور میخوای جلوی مبارزین جندالله رو بگیری!اگه دیواری از اهن وفولاد هم بسازی جلوی مجاهدین دلاور بلوچ گرفته نمیشه پس چرت نگو پولو بزن بجیب و برو وافورتو بکش