۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

پیشنهاد احمدی نژاد برای نشستن بر سر یک میز با اوباما ،مذاکره با شیطان بزرگ و امریکای جهان خوار و...

به گزارش آژانس خبری تفتان رئیس جمهور نظام ولایت فقیه در حاشیه جلسه هیأت دولت ایران به خبرنگاران گفت آماده است با رئیس جمهور امریکا بر سر یک میز بنشیند و گفتگو کند.
این درحالی است که تاکنون نظام ولایت فقیه صدها هزار ایرانی را به اتهام ارتباط با امریکای جهان خوار و شیطان بزرگ و استکبار جهانی و .... اعدام و ترور و شکنجه و تعذیب نموده است.
احمدی نژاد اعلام کرد می خواهد با امریکا دوست شود و با اوباما مذاکره مستقیم کند و دیگر شیطان بزرگ تبدیل به فرشته بزرگ برای نجات رژیم ایران می شود.
اما مردم هرگز جنایات رژیم را و اعدام فرزندانشان را با اتهام ارتباط با امریکای جهان خوار فراموش نمی کنند که امروز مسئولان همان نظام پلید با امریکای جهان خوار دوست شوند و بر میز مذاکره بنشینند.

۱ نظر:

عمر فاروق گفت...

خوب اینکه عادیه بابا
یک روز وزیر احمدی نژاد با همتای اسرائیلیش مذاکره می کند البته ببخشید وژیر احمدی نژاد با همتای اسرائیلیش نه اشتباه شد چون هر گز یک نوکر با اربابش همتا نمی شود.هاهاها
و یک روز هم احمدی نژاد با همتای آمریکائیش البته باز هم ببخشید شرمنده اشتباه شد چون باز هم هر گز یک نوکر و اربابش با هم همتا نمی شوند
حالا آیا این از نظر شما جالب است؟
اما از نظر من که این موضوع خیلی هم عادیه چون دولت دست نشانده استعمار در ایران 30 سال است که با اربابان آمریکائی و اسرائیلیش مذاکره و گفتگوی پشت پرده دارد اما این بار فقط طریقه بازی فرق کرده که این بازی از پشت پرده آمده بر روی پرده همین.