۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

کلیپی کوتاه از جنازه دو شهید اعدام شده در زاهدان

جنازه پاکیزه دو شهید راه حق که در راه دفاع از عقیده و مردم جان خود را فدا کردند و روز سه شنبه، 23 تیر ماه 1388 در زندان زاهدان اعدام شدند.
آری این دو شهید از منطقه دبکور سرباز بودند که یکی اسد وفائی فرزند جان محمد(راست) و دیگری طارق آباديان فرزند دادمحمد نام داشت.
شهید اسد وفائی از یاران قدیم و از مبارزه سلحشوری بود که هر گز در برابر شکنجه و تحقیر و ضرب وشتم کوتاه نیامد و آخر هم جام شهادت را نوشید و با عزت از این گیتی پر گشود و رفت.
شهید اسدالله با نام مستعار عمر روزهای آغازین سال 84 به جنبش ملحق شد و مدتی در کنار مبارزان بود اما وقتی اواخر سال 84 برای ملاقات با خانواده به سرباز رفت دستگیر شد و چهار سال در زندانهای مختلف اوین و رجائی کرج و بازداشتگاه وزارت اطلاعات زاهدان گذراند.
او چند ماه پیش از زندان آزاد شد اما پس از مدتی کوتاه باری دیگر دستگیر شد و پس از یک ماه اعدام شد.
از الله تعالی برای هر دو شهید نازنین درجات بلند در بهشت برین تقاضا دارم.
تفتان

۲ نظر:

Zobeir گفت...

بنام پناه بی پناهان
خداوند میفرماید:
‏{‏{ ومن یقتل مومنا متعمدا فجزاو ه جهنم }}
هرکس به عمد انسان اهل ایمانی رابه قتل برساند مجازات او عذاب جهنم خواهد بود.
نمیدانم تکلیف ما با علمای مصلحت اندیش خودمان چیست چرا در برابر حکومت ظالم ومشرک خامنه ای حکم جهاد را صادر نمیکنند چرا حکم خدا و رسول خدا را اجرا نمیکنند برعکس اگر مجاهدین جان برکف بلوچ برضدکفار بی دین عملیاتی انجام بدهند فورا سکوتشان میشکند و شروع به چاپلوسی وداد و هوار میکنند
خدا را هزار مرتبه شکر میکنم که رهبری بنام امیرعبدالمالک بلوچ دارم وگرنه خدا میداند الان چه حال و روزی داشتیم
خدا حفظش کند
لعنت خدا برعلی گدا و اراذل کثیفش

ناشناس گفت...

بلوچستان آزادخواهدشدبلوچ ياگجر!
هوناني ترمپ هرجا
رچنت جهداني يك پلئ سرپيت
خون شهداي بلوچ به ثمرخواهدرسيد مطمئن باشيد آزادي بدون خون بدست نميآيدچون ماخونهاريخته ايم انشاالله درخت آزادي مابه ثمرخواهدرسيد!