۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

حقا که راست گفته‌اند: دروغگو حافظه ندارد!!

ایران مدت ۳۰ سال است که دم از حمایت از اقصی و قبله‌ی اول مسلمانان می‌زند. در حالیکه که دیانت صفوی شیعه مردم مسلمان فلسطین را کافرتر از یهود می‌داند!!
وفتواهای آخوند سیستانی و اعمال وحشی و ضد انسانی دست نشاندگان ایران در عراق گواهی زنده بر این مدعا است.و در طول این مدت آگاهان ایرانی اعلام داشتند که حمایت ایران از فلسطین تنها بخاطر منافع ملی خود است و حماس و فلسطینیان باید با ایران معاهده‌ی دفاعی مشترک امضاء کنند نه اینکه خود را در دامن ایران بیندازند و چون محتاج دست بسوی آن دراز کنند در واقع نیاز ایران به حماس و حرکتهای جهادی و مقاوم فلسطینی بیشتر از نیاز آنها به ایران است!
و ایران در طول این مدت از حمایت خود از فلسطینیان به عنوان یک عنصر تبلیغاتی برای خوش نامی خود در منطقه استفاده کرد و خود را حامی و پیشوای مسلمانان جلوه داد. در حالیکه در زیر گوش او مسلمانان چچن را حکومت همپیمان کمونیستی ایران ـ روسیه ـ تار و مار می‌کرد.
و درحالیکه مسلمانان کشمیر توسط نیروهای هندی و گاو پرست همپیمان ایرانی کشته می‌شدند. و درحالیکه افغانستان مظلوم در همسایگی ایران توسط کمونیستهای روسی همپیمان ایرانی با خاک یکسان شد. و امروز آمریکا سوار بر پشت ایران ملت افغان را طعمه‌ی آتش خود قرار داده است!!مسلمانان ساده لو و بخصوص عربها توسط تبلیغات ایرانی اغفال شده بودند و با ساز ایران ترانه‌ی عشق و محبت می‌سرودند!!..
و امروز به شکرانه‌ی حق این فیروزی آبادی حقی که پشت ابر بود را روشن نمود و اعلام کرد که ما عاشق چشم فلسطینیان نیستیم ما در پی منافع ملی خود هستیم!..
و قصه‌ی حوثیها در یمن نیز حکایتی چنین است. ایران به زیدیهای حوثی یمن که از دیدگاه آخوندهای شیعه ی صفوی چون سنی ها کافرند (!) ـ شیعه‌ی امامی همه‌ی کسانی را که به دوازده امام ایمان ندارند کافر می‌داند ـ کمک می کند تا کشور یمن یک کشور ضعیف بوده و ایران در آن دست نشاندگانی داشته باشد تا آبهای یمن که خط تجارتی ایران از آنجا می‌گزرد در اختیار ایران و جولانگاه تجارتی آن باشد.
ایران از همه‌ی فرقه‌های شیعه ـ حتی آنهایی که از نظر مراجع ایران کافرند چو اسماعیلی‌های افغانستان و پاکستان و درزیهای سوریه و لبنان و .. و زیدیهای یمن و … ـ و بخصوص دوازده امامیهای جعفری در هر جا که باشند برای حفظ منافع ملی و اقتصادی خود سوء استفاده می‌کند تا کشورهای منطقه را به فساد بکشد و بر جمجمه‌های حماقت شیعه قصرهای مجد و شرف خود را بنا کند…و این از نظر تاکتیک سیاسی نه عیب است و نه گناه!! ..
عیب و ننگ و گناه این است که ملتهای جاهل و نادان ما هنوز این مسائل را درک نکرده، عقل را در کناری انداخته سوار بر دلدل عواطف و احساسات بچه‌گانه و احمقانه‌ی خویش خود را تابع فرمان سیاستهای خونخوارانه و دشمنانه‌ی آخوندهای صفوی شیعه ایران قرار می‌دهند…

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خواهشمندم در خصوص زندگی نامه شهدای اهلسنت و تاریخ وقوع شهادت انها مطلب نوشته و در اختیار عموم بگذارید تا جوانان اهلسنت از بیوگرافی شهدای اهل سنت در طی این 30سال حکومت اخوندی در ایران اطلاعات داشته باشند و اگر برایتان مقدور بود عکسهای شهدارا نیز در سایت خود بگنجانید .
اجرتان با خداوند منان و کریم
محمد از شستون

ناشناس گفت...

دستگیریهای بی دلیل و علت در بلوچستان همچنان ادامه دارد طی هفته گذشته از سیزدهم الی بیستم شهریور ماه بیش از 5 نفر از بستگان و فامیلان مبارزان جندالله در شستون ( سراوان ) توسط نیروهای متجاوز ایرانی ربوده شده و به مکان نامعلوم برده شده اند . لذا از عموم ملت بلوچ تقاضامندیم که در مقابل این ادم رباها و متجاوزان به خاک و سرزمین بلوچستان ایستاده و نگزارند که خون شهدای بلوچستان که در راه حق و حقیقت ریخته شده پایمال شود . لذا همه صلاح بدست گرفته و از هم وطنان بلوچ خود دفاع بکنید .
اجرتان با خدا