۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

خاتمی رئیس جمهور سابق ایران متهم به ارتباط با بیگانگان شد

روزنامه حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران: 71 نفر از مدرسین دانشگاه‌های استان خراسان رضوی برخورد قاطع قوه قضائیه را با پنهان کاری رئیس‌جمهور سابق ایران در ارتباط گیری با بنیاد سوروس-که آن را رسوایی «سوروس گیت» نامیدند -خواستار شدند.
به گزارش ایرنا در نامه 71 نفر از مدرسین دانشگاه‌های استان خراسان رضوی خطاب به آیت الله آملی لاریجانی آمده است: ‌ماجرای فضاحت بار ملاقات محمد خاتمی با جورج سوروس پرده‌ای از نمایشنامه اصلاحات آمریکایی در ایران را آشکار ساخت و نشان داد که قریب به 8 سال زمام اداره کشور در اختیار مهره‌های بنیاد سوروس در ایران قرار گرفته بود.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: ‌قصه پرغصه اصلاحات در ایران و سقوط آن به دامان آمریکا از ابتدا با دخالت نفوذی‌ها طراحی شده بود که اوج آن را در سرسپردگی رئیس‌جمهور سابق بر آستان جورج سوروس شاهد بودیم.
در پایان این اطلاعیه آمده است: ما جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی از ریاست محترم قوه قضائیه می‌خواهیم که در این آزمون قاطعانه عمل نموده و بدون هراس از فشارهای تشخیص دهندگان مصلحت در کشور، ‌ موضوع پنهان کاری محمد خاتمی در رسوایی «سوروس گیت» را مورد بررسی و رسیدگی قانونی و قضایی قرار دهند. باشد که راه خیانت در ایران اسلامی گشوده نماند.

۱ نظر:

عمر فاروق گفت...

خوب حالا اگر خاتمی متهم به ارتباط با بیگانه گان شده قبول
اما خوب اگر خاتمی متهم به ارتباط با بیگانه گان شده آخر پس تکلیف خمینی خامنه ای رفسنجانی احمدی نژاد و ..... این وسط چی می شود.
اینها که متهم به ارتباط با بیگانه گان نیستند بلکه ارتباط شان با بیگانه گان قطعی و ثابت شده است.