۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

مسجد علی بن ابیطالب یا بتکده ضرار و قرارگاه بسیج

شبکه هامون که متعلق به آپارتاید و نژاد پرستهای زابلی می باشد در برنامه های خود به بحث در مورد بتکده ضرار که نام علی بن ابیطالب بر آن نهاده شده است پرداخت و با به تصویر کشیدن این قرارگاه نظامی که طبق گزارش فارس محل اعزام نیروهای نظامی به جنگ بوده است و معلوم است که نیروهای نظامی از قرارگاه به جنگ اعزام می شوند و نه از مسجد و همچنین تمامی طرحها و توطئه ها علیه اهلسنت و مردم بلوچستان در این بتکده طراحی شده است و ثابت می کند که این یک مسجد نبوده است بلکه یک قرارگاه نظامی بوده است که جهت اهداف سیاسی استفاده می شده است.
و گزارشهای مستند حکایت دارد که طرح شهادت علمای اهلسنت در این حسینیه به تصویر آپارتاید زابلی رسید و همچنین تمامی مراسم ضد سنی در این حسینیه یا همان بتکده انجام می گرفته است.جای تعجب است که چگونه کسانی که چند ماه پیش یک مدرسه دینی را با خاک یکسان کردند و مصاحف قرانی را در چاههای فاضلاب دفن کردند امروز برای یک قرار گاه نظامی اشک می ریزند.
کسانی که یک شبه مسجد شیخ فیض ر ا با خاک یکسان نموده و کتابها و قرانها را در طبقه زیرین که دستشوئی بود دفن کردند امروز بی شرمانه صدا وامسجداه سر می دهند.
جنایتکارانی که حرمت مسجد مکی شکستند و و با پوتینهای نجس وپلید وارد مسجد شده و در ودیوار مسجد را به گلوله بستند که هنوز مناره های مسجد مکی گواه هستند امروز با بی شرمی بخ خاطر انفجار در یک قرارگاه که مسجد علی بن ابیطالب نام داشت سر وصدا براه انداخته اند و می خواهند مردم را بفریبند.
چه بی شرم هستند جنایتکاران بیت خامنه ای که در حالی که دستشان به خون هزاران جوان بلوچ آلوده است از هلاکت مزدوران بسیجی و سپاهی خود در بتکده شان نالان هستند.
آیا جائی که به اصحاب پیامبر دشنام داده می شد را می توان مسجد نامید؟
آیا محلی که علی و فرزندانش را شریک خدا صدا می کردند را می توان مسجد نامید/
آیا مکانی را که به بهترین یاران پیامبر دشنام می دادند را می توان مسجد نامید؟
آیا محلی را که ابوبکر صدیق رض را در آن کافر و ملعون می خواندند را می توان مسجد گفت و ساکنانش را مسلمان نامید؟
آیا جائی را که عمر فاروق رض در آن بت بزرگ خوانده می شد و قاتل فاطمه معرفی می شد را می توان مسجد نامید؟
و آیا می دانید لحظه ای که شهید عبدالخالق ملازهی بمب را منفجر کرد بسیجیان و سپاهیان در حال دشنام دادن به حضرت عمر فاروق رضی الله عنه بودند؟
و با صدای بلند فریاد می زدند لعن الله قاتلیک یا فاطمه ،یعنی لعنت خدا بر دو قاتل تو باد و مراد از قاتل حضرت ابوبکر و حضرت عمر رض هستند؟
و آیا اصلا می دانید که این شب را بسیجیان مراسم دشنام دهی و لعن کردن بر حضرت عمر رض نامیده بودند و مشغول لعن بودند که در انفجار سوختند ؟
چنین محلی به اعتقاد مسلمانان مسجد نام ندارد و بهتر است بتکده نامیده شود و از بین برده شود.
و کسانی که به مقدسات اهلسنت رحم نکردند و در شهر اهلسنت و در مرکز اهلسنت به اهلسنت و مقدسات اهانت کردند در بلوچستان زنده نخواهند ماند و بهتر است بروند به همان قم خود و هر چه دلشان می خواهد بکنند اما در بلوچستان اجازه اهانت به عقیده مردمان این سرزمین را ندارند.
و عاقلانه تر از آنها سوال می کنیم که اگر کسی در قم به امام زمان فحش دهد و لعن کند با وی چه می کنند بنابر این هرچه برای خود می پسندند برای دیگران بپسندند.
آژانس خبری تفتان

هیچ نظری موجود نیست: