۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

معترضان اخیرا با نمادهای سبز به ورزشگاه آزادی آمده بودند

تهران – خبرگزاری ها ، العربیه نت دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 28 – 9 – 2009 تاکید کرده است که همزمان با بازی دو تیم پرطرفدار پیروزی واستقلال درورزشگاه آزادی تهران دو قاضی درمحل ورزشگاه مستقرخواهند شد.به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا يک مقام قضايی گفته است که این دو قاضی قرار است " به جرايمی که در وزرشگاه رخ می دهد، بی درنگ رسيدگی کنند.
"به گفته این مقام قضایی که نام او درگزارش ذکرنشده است " اين دو قاضی برای کسانی که مرتکب جرم می شوند قرارمتناسب را صادر می کنند." وی همچنين افزود " کشيک دادسرای ناحيه 5 ودادسرای مرکز برای رسيدگی به تخلفات خارج از ورزشگاه آزادی اختصاص يافته است.
"گفتنی است که هواداران میرحسین موسوی وکروبی دربازی استقلال واستیل آذین که هفته پیش انجام شد با حضورچشمگیر در ورزشگاه با نمادهای سبز وسردادن شعارهایی علیه حاکمیت به نتایج انتخابات گذشته اعتراض کردند.
این بازی که قراربود به صورت زنده از تلوزیون دولتی ایران پخش شود مسئولان را غافلگیر کرده بطوریکه برای عدم نشان دادن نمادهای سبز تصاویر به صورت سیاه وسفید پخش شد وپس از مدت کوتاهی از پخش مستقیم این دیدار جلوگیری شد.
در حالی که ملیون ها نفر در سراسر ایران وجهان منتظر پخش بازی بودند جواد خیابانی گزارشگر صدا وسیما ناگهان با عذرخواهی از بینندگان گفت به دلیل " نقص فنی " بازی به صورت مستقیم پخش نخواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: