۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

اهداف ایران از برگزاری راهپیمایی روز قدس

سنی نیوز: اگر خواسته باشیم از زاویه‌ی دیگری به روز قدس بنگریم و در این مورد کندکاوی داشته باشیم حقیقت قضیه آشکار می شود و آنگاه است که در خواهیم یافت که واقعیت روز جهانی قدس چیز دیگریست و هدف از برگزاری راهپیمایی در این روز متفاوت از آن چیزی است که از رسانه های جمهوری اسلامی به مردم تلقین می شود. سالهاست که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی خمینی (رهبر ایران) به عنوان ـ روز جهانی قدس ـ نام گزاری شده است و مردم ایران و به تبع آن برخی مردم دیگر کشورها در این روز برای دفاع از حق مردم مسلمان فلسطین و اعتراض به جنایتهای اسرائیل به خیابان ها آمده با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل و… نفرت و انزجار خود را از آنها اعلان می کنند.
این ظاهر قضیه روز قدس می باشد که البته بسیاری از ساده اندیشان آن را باور کرده و می پذیرند که ایران دلسوز فلسطین و فلسطینیان است و چه بسا افرادی هستند که این کار را برگ زرَینی در کارنامه جمهوری اسلامی به حساب می آورند و از ایران به عنوان دولت حامی مظلومین و مستضعفین یاد می کنند و سران آن را پرچم داران ظلم ستیزی می دانند!.
از طرفی ایران نیز دقیقا خواهان چنین چیزی می باشد و می کوشد این باور را به دیگران بقبولاند.
و اما اگر خواسته باشیم از زاویه‌ی دیگری به روز قدس بنگریم و در این مورد کندکاوی داشته باشیم حقیقت قضیه آشکار می شود و آنگاه است که در خواهیم یافت که واقعیت روز جهانی قدس چیز دیگریست و هدف از برگزاری راهپیمایی در این روز متفاوت از آن چیزی است که از رسانه های جمهوری اسلامی به مردم تلقین می شود.
البته بهتر است قبل از هر سخنی در این مورد به این موضوع اشاره ای داشته باشیم که دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومین جهان اسلام به هر نوع و روش در هر کجا که باشد کار بسیار مستحسن و پسندیده است و خوشا به سعادت آن دولت و ملتی که برای دفاع از مظلومین و خصوصا ستمدیدگان فلسطین دست همت بالا بزنند و به داد آن بینوایان برسند.
چه خوش نصیبند کسانی که از برای خدا _ نه به خاطر منافع شخصی ـ همواره در پی آنند که به برادران دینی خود در هر گوشه ای از جهان اسلام خواه فلسطین باشد یا عراق یا افغانستا ن یاچین و… یاری ای برسانند و دست کمک به سویشان دراز بکنند .
و اما روز قدس برای حکومت ایران معنایی دیگردارد و فواید زیادی که از روز قدس نصیب ایران می شود کمتر مناسبتی می تواند چنین فوائدی برای این کشور داشته باشد
.اولین فایده بزرگی که از برگزاری راهپیمایی روز قدس نصیب ایران می شود این است که چهره تخریب شده آن را در نزد ملت ها باز سازی می کند و از وی چهر ه ای ظلم ستیز ساخته، ملت ها را نسبت به آن خوشبین می کند.
با توجه به کارنامه‌ی سیاهی که همواره ایران بر اثر دخالت در امور کشورهای همسایه و نیز کشورهای فقیر نشین از خود به جای گذاشته است، روز قدس می تواند سرپوش بسیار خوبی بر روی سیاه کاری های نظام جمهوری اسلامی باشد که به جهانیان تلقین کند که دخالتهای وی از روی دلسوزی و نه به خاطر منافع شخصی است و در یک کلام می توان گفت ایران از مردم مظلوم فلسطین به خاطر اعاده حیثیت از دست رفته خود مایه می گذارد.
دومین فایده ای که از برپایی راهپیمایی روز قدس نصیب ایران می شود تبلیغ مذهب شیعی به عنوان مذهب ظلم ستیز می باشد.حکومت ایران به عنوان نماد حکومت دینی ـ شیعی در منطقه و حتی جهان شناخته می شود و از آنجا که ولایت فقیه که به عقیده شیعه نائب امام زمان و اولی الامر در زمان غیبت است بالاترین منصب حکومتی را در اختیار دارد تمام اعمال و حرکات و سکنات جمهوری اسلامی به عنوان اساس و بنیان مذهب شیعه و نماد شیعه گری به حساب می آید، بدین خاطر است که جمهور ی اسلامی همواره کوشیده است که با ژست ظلم سیزی گرفتن، مذهب شیعه را مکتبی مقاوم و ایستاده در مقابل ظلم و تجاوز معرفی نماید و افراد ساده اندیش و کم اطلاع را با ظاهر ظلم ستیزانه خود بفریباند.
سومین فایده ای که روز قدس برای حکومت ایران به ارمغان می آورد، این است که ایران را کشوری وحدت خواه و انسجام طلب معرفی می نماید.
جمهوری اسلامی ایران اگرچه در واقع پرچم دار تفرقه و نماد نفاق و دو دستگی می باشد اما برای فریفتن افکار عمومی همواره دم از وحدت و یکپارچگی مسلمانان می زند و خود را علم دار وحدت می داند.
لذا به خاطر اینکه به سائر ملت ها بگوید که وحدت خواهی ما در حد شعار نیست بلکه عملا ما در راه وحدت قدم بر می داریم اقدام به هیاهو به راه انداختن در روز قدس می کند.
چهارمین منفعتی که از راهپیمایی روز قدس به جیب سران ایران می رود، ابرقدرت نشان دادن ایران است.ایران سالهاست در پی آن است به هر قیمتی شده خود را به عنوان ابرقدرت منطقه معرفی نماید و علاقه آن برای ابرقدرت شدن روز به روز بیشتر می شود و حاضر است برای ابر قدرت شدن یا حداقل ابر قدرت نشان دادن خود هر گونه هزینه ای را متحمل شود زیرا سردمداران حکومت صفوی ایران بر این حقیقت واقفند که اگر بتوانند خود را به عنوان ابر قدرت منطقه معرفی نمایند خیلی راحت و بدون دردسر خواهند توانست خون ملت های ستم دیده را بمکند به صورتی که صدای کسی در نیاید.
لذا روز قدس بهترین فرصت برای متحقق شدن این آرزوی آخوندهای حکومت ایران می باشد.
با توجه به آنچه ذکر شد مشخص می شود که ایران نه تنها برای مردم فلسطین دل نمی سوزاند بلکه در واقع هیچ گونه علاقه ای به رهایی فلسطین و فلسطینیان از زیر یوق اسرائیلیها نداشته و ندارد زیرا پر واضح است که ملت فلسطین و حتی حماس که ایران همواره برای آن دایه مهربان تر از مادر بوده است سنی مذهب می باشند و شیعه و خصوصا شیعه صفوی که امروز در ایران زمام حکومت را در دست دارد فلسفه وجودی آن مخالفت با سنی و سنی ستیزی می باشد و سالیانه میلیاردها دلار را صرف سنی ستیزی در جهان می نماید و در داخل خاک ایران سالانه هزاران سنی را فقط و فقط به جرم سنی بودن به خاک و خون می کشاند و در راه از پای در آوردن اهل سنت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد حال چطور ایران برای دفاع از همین اهلسنت در فلسطین میلیونها دلار هزینه می نماید؟!
اگر واقعا ایران مدافع حقوق مسلمانان است و برای آنان دل می سوزاند چرا جنایتهایی دولت چین علیه مسلمانان را حتی برای یک بار هم که شده محکوم نکرده است؟!
اگر سران ایران در ادعای خود صادق اند چرا مسلمانان اهل سنت کشور خود را همواره در خفقان قرار می دهند و با اندک بهانه این دست به قتل و کشتار آنان می زنند؟!!
اگر ایران داعیه ی دفاع از مسلمانان را دارد چرا برای شعله ور شدن شعله جنگ در افغانستان و عراق آب به آسیاب دشمن ریخته همواره در پی تحریک دشمنان علیه این ملت های مظلوم و ستم دیده است؟!

۲ نظر:

عمر فاروق گفت...

باز هم سلام
خدا قوت خسته نباشید
ای والله الحق که کارتون عالیه
دست حق یارتان

عمر فاروق گفت...

اما یک چیزی باید عرض کنم خدمت شما و آن اینکه اصلا این عکسی رو که شما به قسمت بالای این مطب قرار دادید مناسب نیست.آخه مگه ممکنه که یک ارباب مثل این مترسک صهیونیست با نوکر خودش مثلا احمدی نژاد این طور با همدیگر مصافحه کنند.