۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

رئیس شورای شهر سنندج ترور شد

روانیوز : در ادامه ترورهای زنجیره ای کردستان رئیس شورای شهر سنندج نیز تررو شد در ادامه ترورهای زنجیره ای کردستان رئیس شورای شهر سنندج نیز تررو شد. سید مهدی تخت فیرروز، رئیس شورای شهر سنندج، امروز شنبه 19 سبتامبر، در خیابان شاپور سنندج به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد.
بنا به اخبار رسیده به پایگاه خبری روانیوز، سید مهدی تخت فیرروز» رئیس شورای شهر سنندج و رئیس کانون دفاع از حقوق زندانیان، صبحگاه امروز مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت. سید مهدی تخت فیروز اهل روستای سرش اباد شهرستان قروه بوده است.
گفته می شود نامبرده، تا بحال دو دوره ریاست شواری شهر سنندج را بعهده داشته است. پیشتر نامبرده از سوی اهالی سنندج به "تجاوز"،‌ "خیانت در امانت"،‌ "تهدید شهرواندان" متهم شده بود.
در طول هفته گذشته این پنجمین تروری است که ازسوی افراد مسلح ناشناس صورت گرفته است. از سوی دیگر معاون اول رئیس‌جمهور محمد رضا رحیمی، در گفتگو با خبرگزاری نیمه رسمی فارس، ابراز داشت که به زودی هیاتی از سوی دولت به سرپرستی وزیر کشور و با همراهی سپاه پاسداران عازم کردستان خواهد شد که همه ریشه‌های حوادث اخیر را در استان بررسی کنند.
ترور تخت فیروز،‌ در حالی انجام گرفته است که بر خلاف دیگر ترورهای کردستان در هفته گذشته، تا زمان تنظیم این خبر، پایگاهای خبری رسمی ایران از جمله خبرگزاری نیمه رسمی فارس،‌ که معمولا اخبار مربوط به ترورهای کردستان را پوشش می داد، این خبر را تائید نکرده اند.
پیشتر گروه (لشکر پیشمرگان کردستان) رد اطلاعیه ای مسولیت ترور قاضی داوطلب را در سنندج به عهده گرفته بود. این درحالی است که تا زمان تنظیم این خبر هیچ کس یا گروهی مسولیت ترورهای زنجیره ای کردستان را به عهده نگرفته است .

هیچ نظری موجود نیست: