۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

اهانت نماینده خامنه ای به اصحاب پیامبر

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری حکومتی فارس امام جمعه مهریز در جمع مردم و مسئولان شهرستان مهريز به صحابی پیامبر حضرت عمر بن عاص رضی الله عنه و حضرت امیر معاویه رضی الله عنه اهانت نمود و اصلاح طلبان نظام کثیف ولایت فقیه را با این دو صحابی بزرگوار پیامبر اسلام تشبیه نمود و گفت :افرادي كه با عمد و فهم كامل عليه نظام اسلامي حرف مي‌زنند، عمر و عاص زمان هستند.
حجت الشیطان علی برهان در ادامه اهانتهای خود به اصحاب پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم گفت :افرادي كه در‌صددند كه به اصطلاح نرم نرم جمهوري اسلامي را از بين ببرند و انقلاب مخملي درست كنند، در نزد حكومت اسلامي از عمروعاص و معاويه بدترند و برادر آنان به حساب مي‌آيند.
این آخوند پست پس از اینکه اصلاح طلبان را منافق و امریکائی خواند به اهانت به اصحاب پیامبر ادامه داد و گفت : آخوند و روحاني كج‌انديشه و وابسته به اجنبي مي‌تواند جمهوري اسلامي را نابود كند همان‌گونه كه عمروعاص با همه شيطنتش حضرت علي (ع) را خانه‌نشين كرد و حريف او نشد.
امام جمعه مهريز گفت: هم‌اكنون عده‌اي قرآن‌ها را بر سر نيزه كرده‌اند و مي‌خواهند تاريخ را تكرار كنند، هوشيار باشيد زيرا اصلاح‌طلباني كه از روي عمد و فهم در اين مملكت حرف‌هاي بيهوده مي‌زنند معادل عمروعاص و معاويه هستند و به آنها لقب عمروعاص و معاويه ثاني برازنده‌تر است.
لازم به ذکر است که حضرت عمرو بن عاص رضی الله عنه صحابی پیامبر اسلام و از سپه سالاران و بزرگان اصحاب می باشد که سرزمین مصر توسط ایشان فتح شد و ایشان کارنامه درخشانی در خدمت به اسلام و مسلمانان دارند.
حضرت امیر معاویه رضی الله عنه صحابی پیامبر و برادر خانم پیامبر و یکی از کاتبان وحی بود که نشان از اعتماد آن حضرت صلی الله علیه و سلم به ایشان می باشد.
و امروز در ایران ما شاهد اهانت به این بزرگواران هستیم و سران رژیم بی باکانه و بدون توجه به اعتقادات ملیونها اهلسنت ساکن ایران به آنان اهانت می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: