۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

موسوی : دستگیری بهشتی نشانه ای ازحوادث سهمگین تر است

تهران - خبرگزاری ها ، العربیه نت میرحسین موسوی درواکنش به دستگیری علیرضا بهشتی ومرتضی الویری که مسئولیت پیگیری امورمربوط به آسیب دیدگان حوادث اخیر را برعهده داشتند گفت: " روزهایی خطیردر پیش ‌رو قرارگرفته است.
"میرحسین موسوی دربیانیه ای که به همین مناسبت منتشرکرده است گفت :" دستگیری كسانی چون دكتربهشتی یك نشانه است كه از حوادثی سهمگین‌ تر خبر می ‏دهد. اما باطل رفتنی است وآن چیزی كه به مردم سود می‏ رساند باقی می‏ ماند.
"دراین بیانیه آمده است : " آنان به بند كشیده شده‏اند درحالی كه جرمی جز پیروی از راه انقلاب و دفاع از اجرای عدالت در مورد خون‌های به ‌ناحق ریخته شده وكمك به خانواده بی گناهانی كه پس از انتخابات به زندان افتاده‏اند ندارند.
"به گفته موسوی " آنان اینک در زندان به سرمی ‌برند درحالی که عاملان فجایع اخیر آزادند ومسئولان ادعا میكنند حتما به جنایاتی كه رخ داده است رسیدگی خواهند كرد.
"او دربیانیه خود خطاب به مسئولان گفت:" آیا با ازبین بردن اسناد جنایت و دربند کردن کسانی که حقوق قربانیان را پیگیری می‌ کردند این کار را انجام می ‏دهید؟
"این نامزد معترض به نتایج انتخابات همچنین مردم را مورد خطاب قرار داده وگفت: " کاملا پیداست که تلاش‌های شما برای بازگرداندن آرامش به جامعه قرارنیست با پاسخی خردمندانه روبرو شود. روزهایی خطیر در پیش‌رو قرار گرفته است. دستگیری كسانی چون دكتربهشتی یك نشانه است كه از حوادثی سهمگین ‌تر خبر می‏ دهد...
"اوهمچنین گفت " آرامش و هوشیاری خود را حفظ كنید. سلسله حوادث جدیدی كه آغازشده است به مانند دیگرتحركات كوراین ایام برای مخالفان شما جزخسارت باقی نخواهد گذاشت. مراقب باشید كه آن‏ها شما را تحریك نكنند و به هنگام نابود كردن خود به كاشانه و كشورتان لطمه نزنند.
"او در پایان با اشاره به جایگاه آیت الله محمد بهشتی ازرهبران جمهوری اسلامی که در دهه 60 ترورشده بود گفت : " اینجانب به ویژه هتك حرمتی كه ازبهشتی مظلوم شده است را به فرزندان آن شهید و شاگردان و پیروان و دوستداران او وتمامی دلبستگان به انقلاب و اسلام تسلیت می‏ گویم و ازخداوند آرزومندم ضایعه ‌ای كه با این عمل در قلب مردم ما ایجاد شده است با جاودانه كردن آبروی این خاندان جبران شود."

هیچ نظری موجود نیست: