۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

توطئه مافیای صفوی: جهش قبله‌ی شیعیان از کعبه به کربلا!!!

د. علیرضا دلیری سنی نیوز: آیا زحمتهای آخوندهای ایرانی برای بهم زدن رمز وحدت و همبستگی مسلمانان نتیجه خواهد داد، و شیعیان برای حج به کربلا و مشهد و قم خواهند رفت؟!
چرا مکه و مدینه تنها برای شیعیان نا امن شده! آیا روی سر شیعیان پری است یا روی پیشانیشان مهری است تا مورد آزار قرار گیرند؟! عکسهای آیت الله خمینی در دست حاجیان ایرانی چه می‌کند؟!
آیا واقعا سازمان اطلاعات ایران پشت پرده همه این حکایت است؟!بیداری چند جوان شیعه در مراسم حج چه ضرر اقتصادی‌ای به این آقایان وارد می کند؟ بیداری و آزادمنشی ۳۰ عالم شیعه در سفر کاروان علمای قم به حج، چرا آقای قزوینی را به داد و هوار انداخته؟
و آیا واقعا حکایت حکایتی عبادی است و یا حرص و آز مذهب فروشان و آخوندهای تاجر نفت خوار… فتوای پی در پی اخیر برخی از آخوندهای تندروی ایرانی برای تغییر سفر حاجیان ایرانی از کعبه به کربلا و اماکن مقدسه‌ی شیعه (!) نیمه‌های دوم قرن شش میلادی را در اذهان تداعی می کند.
در آن زمان مکه محور تقدس جهان عرب بشمار می رفت. و این موقعیت جغرافیای مذهبی امنیت و آسایش خاصی، را در آن روزهای چپاولگری و رقابتهای خونین دو امپراطوری فارس و روم که در اغلب موارد چکاچک درگیریهایشان گوش فلک را می آزرد، بر منطقه بخشیده بود.
از یک سو تاجران این منطقه ـ با استفاده از قدسیت همجواری حرم مقدس ـ با بدست گرفتن خط بازرگانی کشورهای درگیر منطقه پول بسیار هنگفتی را بجیب می زدند که از آن مبلغ بسیار زهیدی را خرج مهمانداری حاجیان می کردند. و از سوی دیگر امنیت منطقه و برگذاری بازارهای بین المللی چون بازار عکاظ در حومه مکه سود بسیار زیادی را عاید تاجران منطقه می نمود. همچنین قوانین مقدس مآبی که قریشیان در اذهان عمومی بافته بودند که نباید حاجی چیزی برای تجارت همراه خود بیاورد و بدینصورت بازار تجارتی قریش بدون حریف ثروتهای حاجیان را بجیب زده بضائع خود را به آنها می فروخت!!این رونق بازرگانی بدون شک بسیاری را به رشک می آورد. و تاریخ شاهد بسیاری از چنین حسادتها بوده و هست. از جمله آن حسادتها تصویری است که سوره بروج ضمن اصحاب اخدود بدان اشاره نموده که غالبا در قرن چهارم میلادی بوقوع پیوست. و مشهورترینشان حادثه ای است که سوره فیل آنرا بتصویر کشیده که بدلیل همزمانی با میلاد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و صحبه وسلم) در اذهان عموم مسلمانان همیشه زنده است.پشت صحنه حادثه چنین است که پادشاه حبشی یمن، بخاطر کشیدن گلیم تجارتی از زیر پای عربها می خواست ریشه تجارت آنها که بر پایه مذهب بود را بخشکاند.
و تصمیم گرفت با ساختن کلیسایی در یمن و تقدس دادن به آن کعبه را از بین ببرد. ولی این سیاست بموفقیت نینجامید. اینجا بود که بنا به تفاسیری از سوی سازمان اطلاعات خود نقشه ای ریخت تا بهانه ویرانی کعبه را بدست آورد. نقشه چین بود که یکی از اعراب داخل کلیسا شده آنرا با فضلات خود پلید کند ـ و بنا به تفاسیری این کار بدون برنامه ریزی سازمان اطلاعات ابرهه صورت گرفته بود ـ.
در هر صورت این بهانه ای شد برای از بین بردن کعبه. البته نه بخاطر مقدس بودن آن بلکه بخاطر انتقال بازار تجارتی و ثروتهای باد آورده از عربها به جیب خودش!و تاریخ شاهد آن بود که ابرهه در بین راه هیچ معبدی و قبری و بتکده‌ای را خراب نکرد. چرا که محوریت کار تجارتی بدانها وابسته نبود. و لشکر خداوند همانطور که سوره فیل بتصویر کشیده از کعبه دفاع نمود و نیروی۶۰ هزار نفری ابرهه در ظرف چند لحظه بکلی تار و مار گردید..
مکه پس از دعای حضرت ابراهیم (علیه السلام) همیشه با رونق و آباد بوده و هست. گرچه در برخی از زمانهای قبل از اسلام از سوی اشخاص سودجویی مورد سوء استفاده قرار گرفته تا جایی که با آمدن اسلام در کعبه ۳۶۰ بت قداست را بخود اختصاص داده بودند.
ولی روح ایمان همواره بر کعبه تجلی می‌نموده، و در حادثه‌های هولناکی چون حمله ابرهه همیشه مردم به بتها پشت کرده تنها خدای یکتا را می خواندند….
این اشاره‌ی گذرا بتاریخ ما را در صحنه واقعیت فتواهای آخوندهای صفوی ایران امثال آقای مکارم شیرازی و قزوینیها قرار می دهد که می خواهند قبله حاجیان ایرانی را از مکه به زیارتگاههای خود بکشانند…
بجز از کاستن اهمیت خانه خدا که بزرگترین وسیله ارتباط مسلمانان و اتحاد و همبستگی اسلامی است این آقایان چه در سر دارند؟آیا واقعا مکه و مدینه برای حاجیان ایرانی نا امن شده؟!
یا اینکه افراد مرموز سازمانهای اطلاعاتی ایران، و فتنه جویان صفوی در تلاش بهانه سازی هستند تا این سفر عبادی که آخوندهای صفوی ایرانی آنرا به دید یک منبع درآمد می نگرند را بسوی مزارها و زیارتگاهها و امام زاده هایی بکشند که درآمدشان مستقیما به شکم این حضرات عالی مقام مقدس مآب می ریزد.حاجی ایرانی سالها پیش از رفت به حج خرج سفر خود را در بانکهایی که این آقایان سودشان را بدست دارند واریز می کند، این مبلغ هنگفت توسط آقایان سالها ـ در بانکهای خارجی ـ مورد بهره برداری و ربا و یا سودخوری قرار می گیرد، و در نهایت پس از ده سال نام آقای حاجی ایرانی معرفی می گردد.
و این بیچاره مجبور می شود مبلغ هنگفت دیگری را نیز واریز سازد.مبلغی که یک حاجی ایرانی برای رفتن به حج پرداخت می کند دو سه چندان برابر مبلغی است که یک حاجی در کشورهای همسایه ایران برای ادای مناسک حج نیاز دارد!آخوندهای صفوی ایران با بالا کشیدن همه این مبالغ باز هم چشم تنگشان سیر نشده در تلاشند با تغییر قبله مسلمانان ایران عاشق خانه توحید و یکتاپرستی از خانه خدا به مشهد و قم و کربلا، تماما این مؤمنان ساده را در چنگال خویش گرفته، جیبهایشان را ببرند..
این آخوندهای مقدس مآب خیلی راحت می توانند به مردم بگویند یک سفر به مشهد یا قم یا کربلا دو ملیون حج در رکاب رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و صحبه وسلم) ثواب دارد، و از کتابها و حدیثهایی که ساخته و پرداخته اند ده حدیث هم بریزند توی گوش این ملت بیچاره سپس مهار جیبهایشان را بدست گیرند. { از جمله این حدیثهای ساختگی حدیثی است که در ص/۱۷۴ “کامل الزیاره” بر زبان حضرت باقر نهاده اند: کسی که امام حسین (ع) را در روز عاشوراء زیارت کند با ثواب دو ملیون حج و دو ملیون عمره و دو ملیون جهاد با پیامبر که ثواب هر حج و عمره و جهادی چون ثواب حج و عمره و جهاد کسی است که با رسول خدا و ائمه راشدین ـ صلوات الله علیهم اجمعین ـ انجام داده باشد!! (وبرای اطلاع بیشتر از اینگونه خرافات و دانستن حقیقت آنها به کتاب علامه حجة الاسلام حیدر علی قلمداران بعنوان ” زیارت قبور بین حقیقت و خرافات” مراجعه کنید}.
ولی آیا این آخوندهای صفوی می توانند با خدا بجنگند!…این پرسشی است که جناب آقایان باید جواب آنرا از سرنوشت همفکرشان ابرهه پادشاه حبشه دریابند…
و لازم است این آقایان سوره فیل را بار دگر با دقت مراجعه کنند، و الا خواهند دید که این خانه را خدایی است که از آن دفاع خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست: