۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

به دستور امام و خامنه‌ ای، چگونه عالم ۷۰ ساله‌ی سنی را وادار به اعتراف نمودند!

مهندس سعید برزگر ـ ایرانشهر چرا با وجود اینکه خبر تجاوز به پسران و دختران زندانی در زندانهای دژخیمانه‌ی نظام پوسیده‌ی ولایت فقیه بحد تواتر رسیده است و صحت آن بر جهان و جهانیان ثابت شده است.
رهبران نظام درپی سرپوش گذاشتن بر آن هستند، ومی‌خواهند در روز روشن خورشید تابان حقیقت را پشت ابرهای سیاه دروغشان زنده بگور سازند؟!اینها می‌ترسند اگر به این جنایت اعتراف کردند، طلسم وحشت از قلبهای مردم زدوده می‌شود و پرده از سایر جنایتهایشان کنار می‌رود!
آنوقت چهره‌ی واقعی این جنایتکاران سفاک را همه خواهند شناخت..به دستور همین ولی فقیه امروزی جناب آقای خامنه‌ای که ادعای عصمت و عدالت و علم و عرفان و دست در دست داشتن با امام زمان دارد، و در زیر سایه آقای خمینی بانی نظام ولایت فقیه؛ جناب شهید احمد مفتی زاده را بمدت ۶ ماه تمام در یک دستشوئی بمساحت کمتر از نیم متر ایستاده زندانی کردند!…
و از حکایت شکنجه‌هایی که بر حضرت مولانا محی الدین خراسانی و سایر علمای اهل سنت و شیعیان هدایت یافته امثال شهید رادمهر در زندانهای این سفاکان رفت مو بر جانها می‌ایستد!
بدستور همین ولی فقیه امروزی که در آن روزها بر عرش معلای ریاست جمهوری لمیده بود و زیر سایه رهبر انقلاب که امروز در پیش پروردگار عالم جوابگوست. (البته در آن روزهای آقای کروبی بر عرش ریاست بنیاد شهید و نمایندگی مجلس لمیده بود!)
یکی از رهبران سرشناس اهل سنت ایران جناب حضرت مولانا (ن . د) که نماینده‌ی به اصطلاح مجلس هم بود را بزندان انداختند. و در حق این پیرمرد بدترین شکنجه‌ها روا داشتند. از آن جمله است:
با زور به ایشان پس از گرسنگی و تشنگی سه شبانه روز ۱۰ کیلو هندوانه خوراندند. سپس لباسهایش را از تنش کشیدند، و آلت تناسلیش را با نخی بستند و او را از پا به پنکه‌ای در سقف آویزان کرند. وقتی مثانه‌ی او از فشار ادرار نزدیک بود بترکد پنکه را روشن کرده نخی که بر آلت تناسلی او بود را باز کردند. پیرمرد در حالیکه در هوا سر به پایین با سرعت می‌چرخید ادرارش بدینسو و آنسو و بر سر و صورتش می‌ریخت. صدها بسیجی (سربازان با افتخار امام زمان !) در آنجا جمع شده بودند و با مشاهده‌ی صحنه مست خنده بودند!..
و بعد از آن با تهدید تجاوز به زن پیر و دختران این عالم فرزانه او را روی صفحه تلویزیون آورده مجبور ساختند بگوید: جاسوس اسرائیل و عراق و شوروی و آمریکا و انگلستان و خلاصه نیمی از کشورهای جهان بوده است!!!….آیا اینان گمان می‌برند همه این جنایتها بباد فراموشی رفته است؟!
پس عدل الهی کجاست؟!
..«گمان مبر كه خدا از كارهائي كه ستمگران مي‌كنند بي‌خبر است . (نه، بلكه مجازات) آنان را به روزي حوالت مي‌كند كه چشمها در آن (از خوف و هراس چيزهائي كه مي‌بيند) باز مي‌ماند *‏(ستمگران همچون اسيران، از هراس) سرهاي خود را بالا گرفته و يك راست (به سوي ندادهنده) مي‌شتابند و چشمانشان (از مشاهده اين همه عذاب هراسناك) فرو بسته نمي‌شود و دلهايشان (فرو مي‌تپد و از عقل و فهم و انديشه) تهي مي‌گردد * و مردمان را بترسان از روزي كه عذاب به سراغشان مي‌آيد و ستمكاران (و ظالماني كه با كفر و معصيت ، به خود و ديگران ظلم نموده‌اند) مي‌گويند: پروردگارا! (ما را به جهان برگردان و اندك) روزگاري به ما مهلت ده تا دعوت (به يكتاپرستي) تو را پاسخ گفته و از پيغمبرانت پيروي نمائيم (و جبران مافات بنمائيم. امّا كار از كار گذشته و ديگر برگشتي به جهان نيست و پاسخ مي‌شنوند كه) مگر شما قبلاً (در جهان روشن) سوگند نخورديد كه (دنيا را پاياني و) شما را زوالي نيست‌؟!‏و در سرزمين و ديار مردمان ظالمي (همچون عاد و ثمود) سكونت گزيديد و (عبرت نگرفتيد، هرچند كه) برايتان روشن بود كه در حق آنان چگونه رفتار كرديم (و بر سر ايشان چه آورديم) و مثلها برايتان زديم (مبني بر اين كه گذشتگان چه كردند و در مقابل چه ديدند، امّا پند نگرفتيد و امروز گرفتار شديد) *آنان نيرنگ خود را نمودند (و براي جلوگيري از دعوت آسماني توطئه‌ها كردند و نقشه‌ها چيدند) و خدا از نيرنگشان آگاه است ، و شريعت ثابت و استوار ( همچون كوه‌هاي سر به فلك كشيده اسلام ) با نيرنگ آنان از جاي بركنده نمي‌شود *‏گمان مبر كه خداوند با پيغمبران خلاف وعده مي‌كند (و پيروزي را نصيب آنان و شكست را بهره كافران نمي‌سازد) . بي‌گمان خداوند چيره (بر هر كاري بوده و از كافران و بزهكاران) انتقام گيرنده است».
(سوره‌ی ابراهیم:۴۲-۴۷)
وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ (۴۲) مُهْطِعِينَ مُقْنِعِي رُءُوسِهِمْ لَا يَرْتَدُّ إِلَيْهِمْ طَرْفُهُمْ وَأَفْئِدَتُهُمْ هَوَاءٌ (۴۳) وَأَنْذِرِ النَّاسَ يَوْمَ يَأْتِيهِمُ الْعَذَابُ فَيَقُولُ الَّذِينَ ظَلَمُوا رَبَّنَا أَخِّرْنَا إِلَى أَجَلٍ قَرِيبٍ نُجِبْ دَعْوَتَكَ وَنَتَّبِعِ الرُّسُلَ أَوَلَمْ تَكُونُوا أَقْسَمْتُمْ مِنْ قَبْلُ مَا لَكُمْ مِنْ زَوَالٍ (۴۴) وَسَكَنْتُمْ فِي مَسَاكِنِ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ وَتَبَيَّنَ لَكُمْ كَيْفَ فَعَلْنَا بِهِمْ وَضَرَبْنَا لَكُمُ الْأَمْثَالَ (۴۵) وَقَدْ مَكَرُوا مَكْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَكْرُهُمْ وَإِنْ كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ (۴۶) فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ).

۲ نظر:

بسر بلوچستان گفت...

مبارزان وطن وطنم بلوچستان ، سوگند میخوریم ... بنام خونهای گرانبهایی که بخاطر تو در دامانت ریخته شد و خاک باکت را گلگون نمود .... بخاطر اشک مادران و پدران و همسران و فرزندانی هنوز در غم از دست دادن عزیزانشان لباس غم از تن در نیاورده اند .... به قلبهای اندوه بار و شکسته فرزندانت که در سراسر بلوچستان گسترده اند .... در نام انسانهای پاکی که بخاطر ایده ها و عقایدشان در اعماق خاک سردت استخوان برهنه کرده اند ... به روان فرشته دخترانت که در شب اعدام بنام خدا از آنان هتک حرمت شد .... به یاد پسران نیکت که پرچم بیگانه بر اندامشان پوشاندند و اعدامشان نمودند .... به عظمت روح شیر زنان و مردان سلحشورت که بخاطر پاسداری از نام و عرضت جان پاک خود را فدایت نمودند .... ای مهد دلیرانم ... ای سرزمینم ... ای مادرم ... ای وطن ، انتقامت را خواهیم گرفت .... ترا از دست این ملایان خدا ناشناس ، رها خواهیم ساخت و آبی آسمانت را ... خاک تفته ات را ... شفق سرخت را ... آبروی از دست داده ات را ... حرمت گذشته ات را ... شیرینی آب خالصت را ... عظمت روح گمگشته ات را ... مرزهای آبی و تمامیت مرزی از دست رفته ات را و نام پر فروغت پس خواهيم كرفت

ناشناس گفت...

از تمامی دوستان و عزیزان عاجزانه تقاضامندم که اگر اطلاعاتی در خصوص شهداو زندانیان اهلسنت ایران دارند با ذکر دقیق تاریخ شهادت و یا زندانی نمودن در اختیار سایت های اهل سنت گذاشته تا در اینده زندگی نامه نامبردگان توسط مردان خدایی به نگارش درامده و در اختیار عموم قرار بگیرد .
متشکرم اجرتان با خداوند قهار و جبار و مهربان
محمد از مکران