۱۳۸۸ مرداد ۳۱, شنبه

اوضاع مجروحین حملات موشکی وحشیانه رژیم ایران وخیم است

به گزارش آژانس خبری تفتان از ماشکیل وضعیت دو زن بلوچ که در حملات وحشیانه موشکی شب گذشته مجروح شده اند بسیار وخیم است در حالی که بسیاری از مجروحین به شهر پنچگور منتقل شده اند و در بیمارستان به سر می برند.
طبق گزارشها نیروهای اطلاعاتی امروز در تماس با بزرگان و معتمدین ماشکیل اعلام کرده اند که در صورت ادامه حمایت از مبارزان و برگزاری جلسات در دفاع از مقاومت و علیه ایران باز شهر را موشک باران خواهند کرد.
رژیم قصد دارد تا مردم و معتمدین را بترساند اما جنایت شب گذشته مردم را جری تر کرده است و معتمدین و مردم اعلام کرده اند که در هیچ صورت از موضع خود عقب نشینی نخواهند کرد و حملات رژیم را پاسخ خواهند داد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بنام خدا
از انجایی که در طی سالهای اخیر نویسندگانی زیادی از ملت بلوچ قصد دارند تحقیاتی در خصوص مسایل مذهبی و سیاسی و اقتصادی و اوضاع ملت بلوچ در سالهای اخیر رابررسی و به صورت مقاله و کتاب در اختیار عموم بگذارند لذا مجددا از مسولین سایت خبری تفتان تقاضامندم که تاریخ دقیق اینگونه وقایع را بنویسند تا در اینده محققین بلوچ بتوانند از اینگونه مطالب به عنوان سند در روایات تاریخی خود از ظلم و جور متجاوزان استفاده بکنند .