۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

غارت بلوچستان از زبان استاندار بیگانہ

بہ این خبر بہ نقل از ایرنا توجہ کنید: به گزارش ارسالي روز دوشنبه روابط عمومي استانداري سيستان و بلوچستان به ايرنا، "علي محمد آزاد" در نشستي به مناسبت هفته دولت با گرامي داشت اين ايام، توانمندي هاي استان را در تامين برخي از نيازهاي کشور از جمله گوشت قرمز خاطر نشان کرد.
وي اظهار داشت: از ابتداي ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز هفته دولت، چند کانتينر حامل گوشت قرمز از اين استان به تهران ارسال شده است. او ادامه داد: پارسال 22 هزار تن گوشت قرمز از اين منطقه به تهران و ساير استان هاي کشور ارسال شده است.
وي اضافه کرد: به همت دولت نهم، هفت کشتارگاه بزرگ صنعتي با 22 واحد بسته بندي گوشت در اين استان ايجاد شد که اکنون بيش از سه هزار نفر در آنها به کار و فعاليت مشغول هستند. رئيس سازمان جهاد کشاورزي سيستان و بلوچستان نيز در اين نشست، گزارشي از چگونگي ورود دام از کشورهاي همجوار استان و ارسال گوشت قرمز به ساير استان هاي کشور ارائه داد.
"محمد علي نيکبخت" گفت: از ابتداي ماه مبارک رمضان، کار حمل گوشت گرم به صورت لاشه از اين استان به ساير نقاط کشور آغاز شده است. وي افزود: به منظور تامين بهداشت و سلامت مردم، تمامي مراحل واردات دام، پرواربندي، کشتار و بسته بندي با نظارت کارشناسان سازمان دامپزشکي استان انجام شده است..
او ادامه داد: سيستان و بلوچستان در زمينه برخي از نيازهاي ضروري کشور از جمله گوشت قرمز، برنج و "مرکبات، همواره نقش مهمي را ايفا کرده است .

هیچ نظری موجود نیست: