۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

منافق بزرگ عراق و مزدور امریکائیان و صفویان عبدالعزیز حکیم به درک واصل شد

به گزارش آژانس خبری تفتان مزدور امریکائیان و صفویان عبدالعزیز حکیم عراقی پس از ماهها بیماری سرطان و بستری در بیمارستانهای ایران به درک واصل شد.
عبدالعزیز حکیم یکی از قاتلان حرفه ای و رئیس لشکر بدر عراق بود که در کشتار مسلمانان عراقی نقش بزرگی داشت و سربازان مزدورش حتی به کودکان اهلسنت رحم نمی کردند و خردسالانی را که نامشان عمر و یا عایشه بود سر می بریدند و حکیم و گروهش در اشغال عراق مانند اسلافش طوسی نقش بارزی داشتند و از حمایت حکومت جنایت پیشه ولایت فقیه ایران برخوردار بودند.
جنایات حکیم و گروه بدر علیه اهلسنت عراق بی شمار است و سربازان مزدورش حتی به ناموس مسلمانان رحم نکردند و زنان مسلمان را مورد تجاوز و تعرض قرار می دادند و جای تعجب است که این مزدور امریکائی از حمایت رژیمی برخوردار بود که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد و مزدوران امریکائی در بیمارستانهایش علاج می شوند.
البته جای تعجب ندارد چون نفاق و دوروئی و تقیه دین و مذهب صفویان جنایتکار است و رژیم فقط برای فریب دادن مردم مسلمان شعار مرگ بر آمریکا می دهد در صورتی که امریکائیان بزرگترین خدمات را برای این رژیم پلید انجام داده اند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خداوند لعنت کند هرچی امثال این کثافتهای مخربین دین خدا
لعنت خدا بر سردسته این اخوندهای رذل

talha گفت...

انشاالله خدا رهبر معظم انقلاب اسلامی جناب اقای علی شیره ای رو به این سرطان گرفتارکنه تا مردم ایران از وجود سرطانی این جنایتکار نجات پیدا کنند
امین