۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

فرار مستبصر اجاره ای از چنگ مناظر اهل سنت!

عبدالله حیدری
طی سالهای اخیر بخصوص چند ماه گذشته موج گسترده ای از تبلیغات مدعیان کاذب وحدت و حب اهل بیت براه افتاده است که رنگ دیگری از مظلوم نمایی ساختگی و دروغین را به نمایش می گذارد، یکی مدعی است که چهل هزار سایت علیه شیعه فعالیت می کند!
یکی مدعی است که چهار هزار وهابی آموزش دیده وارد کشور شدند! یکی مدعی است که بیش از چهل شبکه ماهواره علیه تشیع سرگرم فعالیت هستند خلاصه همان داستان رمة گرگ! و سر انجام یک سایه بی جان!. علت این نمایش ها این است که سرمایه های کلان و مبالغ هنگفتی که برای ایجاد کینه و تفرقه بین مسلمین سرازیر می کنند و کادرهای عقده ای که برای کاشتن تخم نفاق و پرورش میکروب اختلاف آماده می کنند قابل توجیه باشد!.
و گسیل صدها و هزاران دروغ پرداز عقده ای با امکانات فراوان به سرزمین حرمین قابل توجیه باشد! تأسیس صدها و هزاران سایت کینه پرور و تفرقه انگیز چند زبانه قابل توجیه باشد.
تأسیس دهها شبکه ماهواره ای چند زبانه برای تلبیس و دروغ و نیرنگ قابل توجیه باشد! اما واقعیت چیست؟! با کمال تأسف باید گفت که والله قسم اگر یک صدم امکانات دروغ پردازان و کینه پروران در اختیار دعوتگران اهل سنت باشد تخم نفاق و دروغ و تفرقه را از جهان برخواهند کند و طی مدت کوتاهی وحدت و اتحاد امت اسلامی را فراهم خواهند کرد.
اما حکمت خداوند همیشه چنین بوده که پیروان حق از امکانات کمتری برخوردار باشند.
لذا تعجب نیست که در بین بیش از دو هزار شبکه ماهواره ای موجود در فضا اهل سنت تنها و تنها یک شبکه دینی مستقل دارند که عمرش کمتر از یک سال است آنهم به زبان عربی!.
نزدیک به پنجاه میلیون اهل سنت فارسی زبان تا کنون یک شبکه فارسی مستقل و آزاد که منعکس کننده عقاید و آرمانهایشان باشد ندارند!
شبکه موعظه فراوان است منظور شبکه ای است که اعتقادی باشد. آن تنها شبکه عربی اهل سنت علاوه از برنامه های مقدماتی که در چند ماه گذشته داشته اینک در ماه مبارک رمضان یک برنامه جدی شروع کرده است که قطعا برای دوستان جالب خواهد بود.
آری برنامه کلمه سواء در شبکه صفا واقعا که صفا دارد. مجری موفق برنامه آقا محمد صابر در این برنامه دو نفر مهمان دارد. یکی شیخ عدنان عرعور عالم و دانشمند سوری و دیگری استاد محمد جابر نویسنده و محقق مستبصری!
که مدعی است شیعه شده است!.
طی یک هفته ای که تا کنون از این برنامه گذشته شاید صدها و هزاران نفر را به مذهب معتدل اهل سنت نزدیک کرده است! علت چیست؟!علل فراوانی دارد که ما خلاصه آنرا خدمت شما عرض می کنیم:
۱- بحث های یک هفتة گذشته ثابت کرده که شیعیان و مستبصران اجاره ای آنان برای اثبات عقاید شگفت انگیز خود از قرآن کریم دلیل ندارند!
۲- عقاید و باورهای شیعه و مستبصران اجاره ای آنان با عقل سالم سازگار نیست!
۳- شیعیان اثنا عشری و مستبصران اجاره ای شان وقتی دلیل ندارند شروع به تهمت و اهانت می کنند خوشبختانه شیخ عدنان همان اول کار فرمود بعت عرضی و کرامتی لله!
یعنی من آبرو و شخصیت خود را به خداوند فروخته ام لذا برای شخص خودم دفاع نمی کنم هرچه این مستبصر اجاره ای و سایر عقده ای ها و اجاره ای ها به ایشان اهانت می کنند جز لبخند پاسخی نمی گیرند!.
اما راستش به عنوان یک ایرانی کمی خجالت کشیدم! و هنوز باورم نمی شود! اگرچه مناظرات دو سه ماه پیش المستقله ثابت کرد که همشهریان ما فقط بلدند جلو اهل سنت ایران هارت و هورت کنند وقتی با یکی از علمای اهل سنت خارج ایران روبرو شوند گویا فلسفشون یادشون میره!
در مناظرات کنونی شبکه صفا حد اکثر ما می توانیم باور کنیم که عربهای شیعه کم آوردند و طبیعی است که مستبصر اجاره ای بیچاره چه دارد که دفاع کند! حوزه نجف اشرف! و دهها آیت الله و صدها و هزاران حجت الاسلام و دکتر و محقق شیعه عرب باختند و کاش اینقدر زود نمی باختند! تماشای این برد و باخت صفای خاصی دارد!.
اما انتظار ما از حوزه علمیه قم و مشهد و اصفهان و غیره و از آیت الله های پر ادعایی همچون ناصر مکارم و جعفر سبحانی و حسینی قزوینی و رحیم پور ازغدی و غیره که اینهمه لاف گزاف می زنند و به اهل سنت ایران زهر چشم نشان می دهند این است که خودشان را نشان دهند!.
اینکه چرا از اول رمضان تا کنون یک هفته ذلت را برای مذهب حقه شان در شبکه صفا تحمل کرده اند و تماس نگرفته و در مناظره شرکت نکرده اند ممکن است دلائل فراوانی داشته باشند!
۱- اینکه کلا از این مناظره بی اطلاع باشند! بله که ممکن است چرا نیست؟
۲- اینکه فکر کردند این به زبان عربی است و کسانی که به ما خمس پرداخت می کنند عربی بلد نیستند کم آوردن حوزه نجف اشرف و عربهای شیعه و مستبصران اجاره ای عرب به ما چه ربطی دارد؟! کاملا هم درست است!.
۳- اصلا کسی از ما دعوت نکرده و از قدیم گفته اند تا نخوانندت به خوان کسی مرو.
۴- اگر جرأت دارند بیایند در فارسی مناظره بر گذار کنند اونوقت ببینند که بلبل زبانی چیست؟! عربی ما در حد متوسطی است اگر فارسی گوش کنند ما حاضریم شرکت کنیم!.
۵- اینکه مستبصران اجاره ای معروف مانند تیجانی و عصام چرا شرکت نمی کنند؟! علتش این است که ما آنها را نگه داشته ایم برای روزهای سخت! اگر جلو عربها مچ اینها باز شود فردا ممکن است این مناظره ها به فارسی ترجمه شود و آبروی این مستبصران اجاره ای جلو ملت شریف ایران هم برود!.
پریشب خنده دار بود که وقتی محمد جابر مستبصر اجاره ای عقب نشینی کرد گفتیم رفت اما گویا مبلغ پیشنهادی اضاف شد و در آخر جلسه ایشان برگشت گفت آمده است از شیعه دفاع کند! و از شیخ عدنان عرعور به خاطر اهانتهای که به ایشان کرده بود معذرت خواهی کرد! شیخ هم با کمال بزرگواری فرمود من شما را بخشیدم!. (اما دیشب مجددا غایب بود!!)
اینکه یک مستبصر اجاره ای آنهم مفلس بی سوادی که درس نخوانده از مذهبی دفاع کند که صدها حوزه و دانشگاه در اختیار دارد و هزاران آیت الله و حجت الاسلام و دکتر و محقق در اختیار دارد خود بیانگر ناتوانی این مذهب است!.
کاش فارسی زبانان عزیز و بخصوص پیروان مذهب شیعه توفیق می داشتند این مناظره ها را تماشا کنند! البته این بدین معنا نیست که اگر فلان آیت الله بیاید دفاع کند مشکل حل خواهد شد! خیر! مشکل در اصل مذهب است، و در اعتقادات و باورهای ضد قرآن و ضد عقلی که ساخته و پرداخته شده و براساس آن سایر امت اسلامی و در رأس همه صحابه جان نثار رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم کافر و منافق خوانده می شوند!.
و اهل بیت آنحضرت نعوذ بالله خوار و ذلیل و شکست خورده و شیفته دنیا معرفی می گردند. و در این اسلام ناب جز اسم توحید چیزی از یگانه پرستی و یکتا پرستی در عمل دیده نمی شود!
همه صفات خدایی جز عرش و کرسی به بندگان عاجز و ناتوان او داده شده است!. به امید آنکه عقلای شیعه با بازگشت به قرآن و سنت صحیح پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و اهل بیت و صحابه رضی الله عنهم أجمعین خود را در کنار سایر امت اسلامی قرار دهند تا با وحدت حقیقی این اسلام عزیز بتواند عزت از دست رفته خویش را باز یابد.
آمین.

هیچ نظری موجود نیست: