۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

چه کسانی با آمریکا همدست هستند؟!

سنی نیوز: به گزارش ایرنا (خبرگزاری جمهور اسلامی ایران) و دیگر رسانه های خبری، دفتر باراک اوباما رييس جمهوري آمريکا در بيانيه‌اي درگذشت آيت الله سيد عبدالعزيز حکيم رييس فقيد مجلس اسلامي عراق را تسليت گفته است. رابرت گيبز با قرائت اين بيانيه گفته است: ما از دريافتن خبر درگذشت عاليجناب الحکيم که نقش مهمي در تاريخ ملي عراق به عهده داشت متاثر شديم.وي گفته است دولت آمريکا به خانواده ايشان تسليت مي گويد.
حکيم روز چهارشنبه به خاطر ابتلا به سرطان درگذشت.آل حكيم از خانواده‌های اند که نقش اساسی را در اشغال کشور عراق بازی کرده‌اند. گفته می‌شود که این خانواده از بقایای هندی‌های اند که در قرن گذشته انگلیس‌ها آن ها را از هند به عراق و افغانستان سرازیر ساختند تا از منافع انگلیس محافظت نمایند، یکی از این خانواده‌ها در افغانستان خانواده گیلانی است.
باقر حکیم که زعامت این خانواده را داشت، و در سرآغاز اشغال عراق کشته شد، یکی از چهره‌های ستون پنجم بود که مدتی را در ایران گذرانید و با رژیم صفوی ایران روابط تنگاتنگی داشت سپس برادرش همان نقش برادرش را به ارث گرفت تا اینکه در اثر بیماری سرطان پدرود حیات گفت.
نقش این خانواده در اشغال عراق همان نقش زننده رافضیها در اشغال عراق در سال ۶۵۶ هجری است هنگامیکه تاتاریها به عراق ریختند .
گزارش خبری فوق نمایانگر این حقیقت است که با مرگ عبدالعزیز حکیم امریکایها از یک حلیف وفادار محروم گردیدند، و نیز نشان می‌دهد که چه کسانی با امریکا همدست هستند؟!

هیچ نظری موجود نیست: