۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

خامنه ای و اوباما مرگ سگ آمریکائی عبدالعزیز حکیم را تسلیت گفتند

به گزارش آژانس خبری تفتان دفتر ریاست جمهوری امریکا از مردن سگ مزدورشان عبدالعزیز حکیم ابراز ناراحتی کرده و مرگ وی را به خاندان خائن و مزدور حکیم تسلیت گفت همزمان رهبر نظام صفوی ضد اسلامی ایران خامنه ای خائن هم مرگ عبدالعزیز حکیم را مایه ناراحی و تاسف دانست مرگ این سگ امریکائی را تسلیت گفت.
متن تسلیت خامنه ای برای این مزدور امریکائی چنین است:
بسم الله الرحمن الرحيم
با دريغ و اندوه خبر يافتيم كه رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق، جناب حجت الاسلام آقاي سيّد عبدالعزيز حكيم دار فاني را وداع گفته و به ديار باقي شتافته است.
براي ملت و دولت عراق اين، ضايعه‌يي بزرگ و براي جمهوري اسلامي ايران، فقداني دردناك است. ايشان آخرين بازمانده از فرزندان برومند مرجع بزرگ شيعه مرحوم آيت الله العظمي سيّدمحسن حكيم بود كه همگي در راه مبارزه با رژيم سفاك بعث عراق و عوامل استكبار شربت شهادت نوشيده يا آزمونهاي دشوار اين جهاد عظيم را تحمل كرده بودند.
خدمات اين روحاني مجاهد در راه تشكيل حكومت ملي عراق چه در دوران اقامت در ايران و چه پس از سقوط حكومت صدام و انتقال به كشور خود، كم نظير و فراموش نشدني است.
اينجانب با ابراز تأسف فراوان از اين حادثه‌ي دردناك، تسليت صميمانه‌ي خود را به عموم ملت برادر عراق و به دولت و مجلس اعلاي اسلامي عراق و به بيت رفيع حكيم بويژه به فرزندان برومند و شايسته‌ي ايشان، بالاخص جناب آقاي سيّدعمار حكيم تقديم ميدارم و رحمت و مغفرت الهي را براي آن مرحوم و سربلندي و پيشرفت ملت و دولت عراق را از خداوند مسألت ميكنم.
سيّدعلي خامنه اي
و طبق گزارش ایرنا دفتر باراک اوباما رييس جمهوري آمريکا در بيانيه اي درگذشت آيت الله سيد عبدالعزيز حکيم رييس فقيد مجلس اسلامي عراق را تسليت گفته است.به گزارش الف رابرت گيبز با قرائت اين بيانيه گفته است: ما از دريافتن خبر درگذشت عاليجناب الحکيم که نقش مهمي در تاريخ ملي عراق به عهده داشت متاثر شديم.
وي گفته است دولت آمريکا به خانواده ايشان تسليت مي گويد.

هیچ نظری موجود نیست: