۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

بسم الله الرحمن الرحیم بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان می رساند که شاخه اطلاعاتی جنبش به اطلاعاتی دست یافته که دستور ترور عالم موحد و مجاهد بزرگوار شیخ علی دهواری توسط رئیس اطلاعات زاهدان صادر شده است و نقشه این ترور ناجوانمردانه شخصا توسط رئیس وزرات اطلاعات زاهدان ریخته شده و به وسیله مزدوران محلی به اجرا در آمد.
شیخ علی دهواری، امام جمعه مسجد ابوبکر صدیق شهر سراوان بلوچستان و مؤسس مدرسه دینی امام بخاری آسپیچ بود که شامگاه دوشنبه بیستم آبانماه، پس از اقامه نماز مغرب و خروج از مسجد، توسط دو فرد مسلح به شهادت رسید. ضاربین که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند، پس از شلیک 9گلوله که ناحیه سر و سینه ایشان را نشانه رفته بود، از محل گریختند.
طبق اطلاعات بدست آمده توسط شاخه اطلاعاتی جنبش این افراد مزدوران وزارت اطلاعات بودند که توسط یک نفر دیگر که با رئیس وزارت اطلاعات زاهدان در ارتباط بوده است در تماس بوده اند و با وعده دریافت پول دست به این جنایت ننگین زده اند. شیخ علی دهواری از علمای بزرگ بلوچستان و از حامیان سرسخت جهاد و مبارزه علیه رژیم کافر و ظالم ولایت فقیه بود و جوانان را به جهاد و مبارزه علیه ظم و بی عدالتی تشویق می نمود و از جوانان می خواست که به جنبش مقاومت جندالله بپیوندند. جنبش مقاومت باری دیگر ترور ناجوانمردانه این عالم ربانی را به شدت محکوم نموده و اعلام می دارد که انتقام خون ریخته شده این عالم بزرگوار گرفته خواهد شد. جنبش مقاومت به رژیم ولایت فقیه هشدار می دهد که دست از جنایت و ترور و اعدام بردارد و بداند که با چنین اعمال وحشیانه و غیر انسانی هرگز به اهداف شومش نخواهد رسید و نخواهد توانست مبارزه را متوقف نماید بلکه شهادت علمای بزرگوار و جوانان عزیز درخت مقاومت را تنومند تر خواهد کرد و نابودی و زوال رژیم را رقم خواهد زد. ملتی که خونش را در راه هدف و آرمان تقدیم نماید قطعا به عزت و آزادی خواهد رسید و جنایت و کشتار هیچ گاه در تاریخ نتوانسته در مقابل عزم راسخ و ایمان قاطع ملتی بایستد و نتیجه ظلم و جنایت نابودی است و بس جنبش مقاومت جندالله

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بنام خداوند منان
اطلاعیه شمارا در خصوص ترور شیخ علی دهواری را خواندم و از احساس همدردی شما مبارزین جنبش جندالله در این خصوص تشکر و قدردانی می کنم .
اما لازم است که از عموم کسانی که راه جهاد به صورت مسلحانه را در پیش گرفته اند نیز تشکر و قدردانی بکنم و بنده به عنوان یک شهر وند بلوچ که در بلوچستان اشغالی غربی زندگی می کنم و فعلا مبارزه و جهاد علیه دشمنان متجاوز به سرزمین و دینمان را در پیش گرفته ام . البته جهادی که من در حال حاضر مشغول به انجام ان هستم در واقع تحصیل علم و دانش می باشد که در اینده نزدیک می خواهم از این طریق خدمتی هر چند کوچک حسب وظیفه دینی و شرعی انجام داده باشم . لذا پیغام و پیشنهادی برای مبارزین مسلحانه دارم و ان اینه که با توجه به مسایل و مشکلات بوجود امده در خصوص عملیات گروهی و استشهادی لازم است که مبارزان سیاست عملیات تک نفری و کاملا محرمانه انفرادی را در پیش گرفته و فعلا فقط سران و مسولین حکومتی قوه قضاییه و نیروهای انتظامی را هدف حمله خود قرارداده و از این طریق خون شهدای بلوچستان را از انها بگیرند .
در خصوص عملیات انفرادی باید توجه داشته باشید که تمام عملیات چه در بعد طراحی و چه در بعد عملیاتی و فراهم کردن امکانات ورود و خروج مهمات به داخل بلوچستان و تمامی طراحیها و اجرا کردن عملیات فقط و فقط باید توسط یک شخص انجام شود بدون اینکه حتی سایر دوستان مبارزاز ان نباید کوچکترین اطلاعی داشته باشند چرا که همیشه نیروهای فاسد و جاسوسان دو طرفه در هما جا نفوذ کرده و حتی احتمال دارد که برای ماهها و سالهای متمادی در درون مبارزان و به عنوان یک مبارز خوب نیز شناخته شده و خود را در جنبش جا زاده و محبوب بکنند. مطالب بسیار زیادی در خصوص فواید طرح عملیات به صورت انفرادی دارم لذا در اینده بیشتر در این خصوص صحبت می شود . انشاالله
ضمنا از مدیریت محترم سایت خبری تفتان تقاضامندم مطالب فوق را بعنوان نظر یک بیننده در معرض دید سایر دوستان قراربدهند و اگر برایشان مقدور بود خیلی دوست دارم که مطالب فوق نیز به دست مبارزان جنبش جندالله نیز برسند . قطعا یقین دارم که خداوند منان مسئول محترم سایت خبری تفتان را در پناه رحمات الهی خاصه خود نگهداشته و این امر خیر شما را بی نصیب نخواهد گذاشت .
درود برتمامی مبارزان راه حق و حقیقت بلوچستان و اهل سنت در تمامی دنیا با تشکر فراوان محمد از مکران