۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

وزير صنايع احمدى نژاد در دادگاه مجرم شناخته شد ،دروغگوئی در این مذهب و ثواب دارد

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از العربیه على اكبر محرابيان وزير صنايع در كابينه ى رو به پايان محمود احمدى نژاد توسط دادگاهى در ايران به اتهام ثبت يك اختراع به نام خود و يكى از همكارانش به جاى مخترع اصلى، مجرم شناخته شد.
دادگاه عمومى تهران بنا به گزارش روزنامه ى همشهرى تأييد كرد كه اين دو با تقلب اختراعى را كه مربوط به آنها نبوده است به نام خود ثبت كرده اند.
اين اختراع "اتاق امن زلزله" نام دارد. در پى شكايت فردى به نام فرزاد سليمى از محرابيان (وزير صنايع) و موسى مظلوم، دادگاه عمومى تهران پس از بررسى پرونده حكم به تغيير نام مخترع "اتاق امن زلزله" به اسم شاكى داد و بطلان ثبت اختراع به نام محرابيان و مظلوم را اعلام نمود.
شاكى به دادگاه گفت كه در سال 2003 اختراع خود را به مقامات شهردارى ارائه كرده است. اين اختراع عبارت است از سازه اى قابل نصب در درون هر مسكن و محل كه مى تواند ساكنان آن را در برابر زلزله ايمن نگه دارد.
اما آنان با ارجاع طرح به يكى از دوائر داخلى، توانستند بعدها آن اختراع را به نام محرابيان و مظلوم ثبت كنند. جالب اين كه اين دو همكار احمدى نژاد در شهردارى تهران كتابى را نيز تحت همان عنوان به نام خويش به چاپ رساندند.

هیچ نظری موجود نیست: