۱۳۸۸ مرداد ۱, پنجشنبه

حمایت خامنه ای از و یارانش از جنایات رژیم کمونیستی چین

اعتراض های نمایشی حکومت ایران نسبت به کشته شدن یک بانوی مسلمان مصری در آلمان به دست افراد نئونازی و بیگانه ستیز، هم زمان با سکوت رسمی رژیم ایران نسبت به کشتاری که علیه مسلمانان در چین جریان دارد، خشم برخی رسانه های همگانی داخل ایران را نیز برانگیخته است.
روزنامه "ابرار" در شمار امروز خود (شنبه 20 تیرماه 1388- 11 ژوئیه 2009) در مقاله ای با عنوان «سکوت در برابر جنایات چین کمونیست محکوم است» در این رابطه نوشت:
«اخبار ناگوار مى رسد بعد از روسيه كه مردم مسلمان گرجستان،مسلمانان چچن و مسلمانان جمهورى هاى تازه استقلال يافته آسياى ميانه را زير پوتين هاى پوتين به خاك و خون كشيد اكنون يك پير كمونيست ديگر كه با قدرت مسلمانان استان ارومچى و اقبال عمومى و روز افزون ديگر مردم چين و گرايش آنان به اسلام محمد رسول الله(ص) فرياد آزادى خواهى آنان را با نيروهاى نظامى و تمامى تجهيزات و نيروهاى شبه نظامى و امنيتى و با لباس هاى شخصى به خاك و خون مى كشد».
گزارش هاى رسيده از چين حاكيست مساجد شهر ارومچى چين هم زمان با برگزارى نماز جمعه به دستور مقامات اين كشور بسته شدند. نيروهاى پليس نيز براى جلوگيرى از بروز ناآرامى هاى جديد، در اين شهر مستقر شدند».
«نگذاشتند مسلمانان چین در مسجد نمازجمعه بخوانند»
"ابرار" در مورد ابعاد سرکوب مسلمانان در چین، به رویدادهای روز گذشته (جمعه) اشاره کرد و نوشت:«مسلمانان اويغور اعلام كردند كه آ نها را براى اداى نماز جمعه به خانه هايشان هدايت كردند. در همين حال نيروهاى مسلح در خيابانهاى شينجيانگ پنج روز پس از درگيرى هايى كه به گفته مقامات ۱۵۶ كشته بر جاى گذاشت، به طور گسترده مستقر شدند.
به گزارش خبرگزارى فرانسه، يكى از اويغورى ها همزمان با اين كه ۱۰۰ نيروى پليس با خود مسلسل و باتوم حمل مى كردند و در خيابانها به گشت زنى مى پرداختند، گفت: دولت اعلام كرده كه هيچ نمازگزارى در خيابانها حضور نداشته باشد. هيچ كارى نمى توانيم انجام بدهيم. ۸ميليون مسلمان اويغور در اين منطقه مدتهاست كه از سركوب هاى مذهبى، سياسى و اقتصادى دولت چين شكايت دارند».
"ابرار" نوشت:«چين پيشنهاد برگزارى هر گونه جلسه سازمان ملل را در مورد ناآرامى هاى اين كشور رد كرد. سخنگوى وزارت امور خارجه چين، اظهار داشت: مشكل ناآرامى هاى شينجيانگ جزء مسائل داخلى چين است و دليلى براى بحث و تبادل نظر با سازمان ملل در اين مورد وجود ندارد».
خامنه ای نه تنها در برابر جنایات رژیم ولایت فقیه سکوت کرده است که روزنامه کیهان نزدیک به خامنه ای از جنایات وحشیانه چین کمونیست حمایت کرده و حق مسلمانان ترکستان دانسته که کشته شدند.
برای دیدن جنایات وحشیانه کمونیستهای چینی به آدرس زیر بروید:
اینجا کلیک نمائید

هیچ نظری موجود نیست: