۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

سفرهای مکرر مقام ارشد کشور به هند برای دیدار با مرتاض 400ساله

سایت جهان نیوز از دیدار یک مقام ارشد با مرتاض هندی به منظور استفاده از پیش بینی های وی در خصوص تحولات آتی ایران و جهان خبر داد. این سایت بدون نام بردن از این مقام نوشت: ارتباط یک مقام ارشد کشور با یک مرتاض 400 ساله هندی و به گزارش جهان این مقام ارشد کشور در چند سال اخیر سفرهای متعددی به هند داشته است که فاصله زمانی برخی از این سفرها کمتر از 50 روز بوده است. . وی در این سفر به دیدار مرتاضی می رود که گفته می شود بیش از 400 سال سن دارد و از جایگاه بسیار بالایی در میان طرفداران خود برخوردار است و نکته جالب این است که این مرتاض از میان مراجعه کنندگان خارجی خود تنها به این مقام ارشد ایرانی اجازه دیدارهای منظم با خود را داده است.
در این دیدارها فرد مذکور در جریان پیش بینی و آینده نگریهای مرتاض در خصوص تحولات جهان و بعضاً ایران قرار می گیرد و تاکنون بسیاری ازاین ایده ها و پیش بینی ها به داخل کشور هم منتقل شده و تلاش های مختلفی هم صورت گرفته است تا بنوعی از این افکار و نقطه نظرات در برنامه ها و سیاست گزاریها استفاده شود که با برخی مخالفت و مقاومتهای گسترده مواجه شد.
البته این مقام در داخل کشور هم دیدارهای بسیار منظمی با برخی از چهره ها در مناطق کویری و مرزی ایران انجام می دهد که گرایشات مشابه ای با مرتاض هندی دارند، و بعضاً انتقاداتی هم از این جهت به وی وارد کرده اند که تاکنون در جهت رفع شبهات و انتقادات در این خصوص اقدام خاصی را صورت نداده است.

هیچ نظری موجود نیست: