۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

احتمال اعدام 4 عضو گروهک تروریستی حزب الشیطان لبنان

به گزارش آژانس خبری تفتان رسانه های عربی از احتمال صدور حکم اعدام 4 عضو گروهک تروریستی حزب الشیطان لبنان که جهت اعمال تروریستی به مصر رفته بودن خبر داده اند.
در این ميان روزنامه عكاظ چاپ عربستان در شماره روز گذشته خود با اشاره به ورود پرونده اين افراد به دادگاه عالي مصر، به نقل از منابع آگاه خود نوشته است كه سرنوشتي غير از اعدام در انتظار افراد دستگير شده نيست و آنها به مرگ با طناب دار محكوم خواهند شد.
به نوشته اين روزنامه اين افراد به جرم بر هم زدن امنيت ملي مصر با اين حكم مواجهه خواهند شد.
البته بنا بر قوانین شیعی و ایرانی که حزب الشیطان لبنان از آن پیروی می کند باید اعدام شوند زیرا در ایران افراد بدون دادگاه اعدام می شوند و بدون داشتن وکیل و فقط به خاطر مشکوکیت اعدام می شوند پس افرادی که مستقیما در اعمال تروریستی در مصر دست داشتند باید اعدام شوند.
جای تعجب است که حزب الشیطان خود را مقابل اسرائیل اعلام می کند و می گوید برای دفاع از مردم لبنان می جنگد پس نیروهایش در مصر چه کار می کنند؟

عکسهائی از تجمعات روز پنج شبنه تهران

ناپدید شدن 10 هزار مسلمان چینی

«ربیعه قدیر» یکی از رهبران در تبعید اقلیت مسلمان ایگور چین با اعلام این خبر که نزدیک به 10 هزار نفر از ایگور ها در حوادث مرگبار منطقه "سین کیانگ" واقع در شمال غرب چین طی یک شب ناپدید شده اند، درخواست کرد بررسی های بین المللی در این زمینه صورت گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور به نقل از خبرگزاری رویترز دولت چین، "قدیر" را محکوم به راه انداختن شورش های منطقه سین کیانگ، هدایت آنها و پخش اطلاعات نادرست می کند و با اعلام این که تصاویر گرفته شده از کشتارها از حوادث دیگری در منطقه ای دیگر از چین است؛ خود را از اتهام کشتار مبرا می داند.
"قدیر" نیز با رد اتهامات دولت چین گفت: با توجه به این که یک شب در پی قطعی برق در شهر صدای شلیک گلوله شنیده شده، آمار کشته شدگان باید بیشتر از تعداد اعلام شده باشد.
وی در کنفرانسی خبری در شهر توکیو گفت: حدود 10 هزار نفر ایگوری که در اعتراض ها شرکت داشته اند در مدت یک شب ناپدید شده اند.
معلوم نیست آیا مرده اند یا زندانی شده اند.
وی گفت: "اگر چینی ها کاملا مطمئن هستند که ایگورها مرتکب اشتباه شده، درگیری ها را شروع کرده اند و افرادی از نژاد "هان" مورد حمله قرار گرفته اند؛ ما از آنان می خواهیم تا اطلاعات خود را در اختیار یک گروه بی طرف قرار دهند."

فیلم؛ تظاهرات دیروز تهران: خامنه ای قاتله، ولایتش باطله

فیلمهائی از تظاهرات روز پنج شنبه

اطلاعیه جنبش به زبان بلوچی در مورد شایعه ترور رهبر جنبش

جــــــار پاکيـــں پروردگــار ءِ نـــام ءَ
جنبش مردمی ( جنداللہ ) حال دنت کہ پاکستانی حالتاک ءُ روتاکانی اے شنگ کرتگیں حال کہ جنبش ءِ سروک امیر عبدالمالک بلوچ گوں جنبش ءِ ھشت سرمچار ترور بوتگنت، پہ بیہ دروگ انت۔ جنبش جنداللہ جار جنت کہ سرمچار امیر عبدالمالک بلوچ زندگ ءُ جاندراہ انت ءُ ھورگوں جنبش ءِ شیرمردیں سرمچاراں ماں بلوچستان ءِ کوہ ءُ ماتکوھاں اَنت. ایرانءِ حکومت ءِ رستریں جاسوسی ادارہ یاں، بید چہ دروگیں حالانی شنگ کنگ ءَ دگہ کارے اِش واک نہ بیت۔ ایران ءِ اطلاعات ءُ جاسوسی ادارہ یانی وڑ وڑیں رپک ءُ پندلاں پہ جنبش ءُ بلوچ سرمچاراں پاشک ءُ زاھراَنت۔چنت رند ءَ ایرانءِ جاسوسی وزات خانہ ءُ آیانی رستریں چُگــُـل ماں بلوچستان ءَ لہتیں مردم ءَ بازیں زرّ داتگ اَت تاں جنبش ءِ سروک ءَ ترور بکننت، بلے ھما مردم کہ چہ بلوچ دژمنیں حکومت ءِ پندلاں سرپد اتنت گوں جنبش ءِ مردماں دچار کپتنت ءُ اطلاعات ءِ زرّان اِش دات جنبش ءِ دست ءَ تاں اے شیطانی حکومت ءِ ھلاپ ءَ کارمرز بہ بنت۔ ایرانءِ اطلاعاتی رستراں، بلوچ سرمچارانی دیما ھنچو عاجز انت کہ ھمے گپ اِش گوں لھتیں بلوچ کماش ءُ اسپیت ریش جتگ ءُ گِلہ اِش کتگ کہ لھتیں بلوچ، اطلاعات اِش ریپنتگ ءُ عبدالمالک ءِ ترورءِ جاگہ ءَ زراِش داتگنت جنداللہ ءَ وت ھم گوں آھاں ھوار بوتگنتت۔ رستریں اطلاعاتی ءُ بلوچ کشیں پاسدار زانگ لوٹیت کہ جنبش چہ آھانی پلینڈی برنامہ ھاں سھی اِنت۔ جنبش کامیاب بوتگ کہ ماں اطلاعات ءِ دلجمیں رِداں چاروگ راہ بدنت۔ آھانی خاصیں حالان ءُ شیطانی برنامہ ھاں، سرمچارانا زوت سر بنت۔ بلوچ مھلوک دلگوش گور بکننت کہ ایران ءِ رستریں جاسوسی وزارتخانہ ءُ چُگــُـلی ادارہ ھاں چنت حالکار ءَ ماں پاکستان، پہ بھا زرتگ ءُ آھاں بازیں زرّ دنت تاں جنبش مردمی ءِ باروا دروگیں حال شنگ بکننت۔ ھمے رُزوائیں حالکار اَنت کہ سرمچار عبدالمالک ءِ ترور ءِ دروگیں حال ءَ شنگ کننت ءُ چہ ایران ءِ بلوچدُژمنیں جاسوسی وزارت ءُ ادارہ ھاں زرّ گرنت۔ بلئے حکومت ءِ اے پلینڈی کارھں، زوت پدّر ءُ پاشک بوتگ ءُ دروگیں حالانی شنگ ءُ تالاں کنگ ھچ کمکے آھاں نکنت۔ اے پنامیں حالکار کہ وت اِش بھا کتگ ءُ ایران ءِ انسان دژمنیں واکدارانی گُلام اَنت، لوٹنت تاں گوں دروگیں حالانی شنگکاری ءَ بلوچ مھلوک ءَ ماں رودراتکی بلوچستان ءَ بژنیگ ءُ ناامیت بکننت. ایرانءِ رستریں اطلاعاتی ءُ جاسوسی ادارہ ھاں ءُ ولایت فقیہءِ گلامیں حالکاراں بزاننت کہ بلوچ چشیں دروگیں حالاں باور نکننت ءُ بلوچ گوں اے پندلاں دلسرد ءُ ناامیت نہ بنت۔ جنبش مردمی ( جنداللہ )
به نقل از:
وبلاگ تفتان به زبان بلوچی

دزدی فرزندان امام زمان ،انتقال مخفيانه طلا و پول به ارزش 18.5 ميليارد دلار از ايران به تركيه

آنكارا، دبى – رسانه ها، (العربيه.نت) دو پيك كه هنوز هويت آنان اعلام نشده و ظاهراً متوارى شده اند، هفت و نيم ميليارد دلار وجه نقد و بيست تُن شمش طلا را از خاك ايران به مقصد نامعلومى مى بردند كه توسط گمرك آنكارا محموله ى آنان توقيف شد.
بنا بر گزارش روز پنجشنبه 30/7/2009 وبگاه هاى تابناك و پيك نت به نقل از رسانه هاى تركيه، دولت اين كشور اموال قاچاق توقيف شده را به خزانه ى خويش واريز كرده است.
گزارش تصويرى كشف اين همه طلا و دلار و انتقال آن به بانك مركزى تركيه توسط تلويزيونهاى اين كشور پخش گرديد و مطبوعات تركيه نيز از جوانب مختلفى به موضوع پرداختند.
بر اساس يك تحليل خبرى اين اموال نمى تواند متعلق به يك شخص باشد و اگر هم باشد احتمال بسيار ضعيفى هست كه چنين سرمايه دارى به چنين ريسكى اقدام كند.
گفته مى شود اين مبلغ سنگين مى تواند اهدايى متنفذانى در ايران براى گروههايى همچون حزب الله لبنان باشد.
مدارك موجود در گمرك آنكارا بار كاميون را متعلق به فردى ايرانى نشان مى دهد كه "اسماعيل صفاريان نسب" نام دارد.
دولت تركيه از اين فرد خواسته است براى پيگيرى پرونده ى اموال مذكور به آنكارا بيايد. ليكن وى يك وكيل اهل تركيه را مامور پيگيرى ماجرا كرده و قول داده است در صورت آزادى اموالش همه ى مبالغ مذكور را كه معادل سرمايه ى چند كشور جهان است، در خاك تركيه سرمايه گذارى كند.
در باره ى اين واقعه كه ماهها پيش روى داده و اكنون به رسانه ها درز كرده است، "شنول اوزل"، وکیل اسماعيل صفاريان در گفت‌وگوی ویژه‌ اى كه شب پنجشنبه 30/7/2009با کانال تلویزیونى "دی" ترکیه‌ داشت، ضمن تأیید این خبر اعلام کرد که‌ "موکلش در اکتبر سال گذشته‌ سرمایه‌‌ای به ارزش 18.5 ملیارد دلار، شامل 7.5 میلیارد دلار پول نقد و یک تریلی حامل شمش طلا به‌ وزن بیست تن، با همراهی دو پیک به‌ ترکیه‌ فرستاده،‌ اما در گمرک این کشور، پیک‌های فرستاده‌ شده‌ به‌ دلایل نامعلوم متواری شده‌ و بیان نامه‌ ورود این سرمایه‌ هنگفت در گمرک این کشور به‌ ثبت نمی‌رسد و به‌ همین دلیل، همه 18.5 میلیارد دلار از سوی مقامات این کشور توقیف و پس از ثبت به‌ خزانه‌ بانک مرکزی ترکیه‌ سرازیر می‌شود".
هنوز هويت واقعى و موقعيت "اسماعيل صفاريان نسب" روشن نشده است يا لااقل رسانه اى نشده است، ليكن وكيل وى از جانب موكل خود امضا كرده است كه در صورت رفع توقيف، تمامى سرمايه ى مذكور را در تركيه بكار گيرد.
جالب اينكه رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه چندى پيش در يك كنگره ى حزب خود (عدالت و توسعه) طى سخنانى به اين امر اشاره كرد كه در "در فضاى بحران آلود اقتصاد كنونى جهان و گريز سرمايه داران از سرمايه گذارى، به يكباره بخت به تركيه روى آورده و سرمايه ى هنگفتى نصيب اين كشور شده است"

۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

خاتمی: جنایت‌‌ها با تعطیلی یک بازداشتگاه توجیه نمی‌شود

وقتی سران نظام از جنایت نظام به آه و ناله می افتند باید دانست که در نقاط دور افتاده ای چون بلوچستان چه بر سر جوانان زندانی می آید؟!
گزارش رادیو فردا از سخنان خاتمی در مورد جنایت رژیم علیه مردم:
محمد خاتمی، رییس جمهوری پیشین ایران، در دیدار با فراکسیون اقلیت مجلس با انتقاد شدید از برخوردهای صورت گرفته در زندان‌ها، این اعمال را «جنایت» دانست و تاکید کرد که تنها تعطیلی یک بازداشتگاه برای توجیه رفتارهایی که با زندانیان شده، کفایت نمی‌کند. بیشتر بخوانید: صدور دستور تعطیلی یک بازداشتگاه از سوی رهبر ایران رئیس سابق ستاد مشترک سپاه: روح‌الامینی زیر شکنجه کشته شد مسعود هاشم‌زاده و محسن روح‌الامینی به جانباختگان انتخابات پیوستند امیر حسین طوفانی‌پور نیز به جانباختگان انتخاباتی پیوست آيت الله منتظری خواستار محاکمه علنی عوامل شکنجه و اعتراف گيری‌ها شد
محمد خاتمی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش نمایندگان اقلیت مجلس برای پیگیری حوادث اخیر، از اینکه تلاش‌های مجلس برای پیگیری رویدادهای اخیر عقیم می‌ماند گلایه کرده است.
آقای خاتمی گفت: «مساله این است که چرا مجلس که باید در راس امور باشد اقدام‌هایش به نتیجه نمی‌رسد؟
و چرا دست هیات منتخب مجلس برای رسیدگی به فجایع اخیر بسته می‌شود؟ و چرا حتی هیات منتخب ریاست محترم قوه قضاییه که دو سه هفته پیش خبر تشکیل آن داده شد اجازه نیافت کاری کند؟»
رئیس جمهوری پیشین ایران با اشاره به دستور آیت الله خامنه‌ای برای «رسیدگی» به رفتارهای صورت گرفته با بازداشت‌شدگان گفت: «به هر حال با دستور ایشان برای برخورد با مسائل و فجایع، موقعیت تازه‌ای پیش آمده است و باید واقعا ابعاد فاجعه را بررسی کرد و با عوامل آن برخورد جدی شود.»
یکشنبه این هفته سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، اعلام کرد که رهبر جمهوری اسلامی «دستور تعطیلی یک بازداشتگاه را كه استانداردهای لازم برای حفظ حقوق متهمين را نداشت صادر كرده‌ است.»
سعید جلیلی همچنین گفته بود که آیت الله خامنه‌ای «به مسئولان دستگاه‌های مختلف دستور داده است تا چنانچه برخلاف موازين به كسی فشاری وارد شده يا ظلمی در حق كسی رفته به‌دقت بررسی و پي‌گيری شود.»
محمد خاتمی در ادامه در مورد دستور تعطیلی یک بازداشتگاه از سوی رهبر جمهوری اسلامی که بعد مشخص شد، بازداشت کهریزک بوده، گفت: «کافی نیست که گفته شود یک بازداشتگاه غیر استاندارد تعطیل شد؛ غیر استاندارد یعنی چه؟
یعنی مثلا هواکش آن درست نبود یا دستشویی‌ها تمیز نبوده است؟».
وی افزوده است:«خیر!جنایت‌هایی رخ داده است؛ جان‌هایی باخته شده است و رفتارهایی با جوانان و زنان و مردان عزیز صورت گرفته است که وقتی در زندان‌های در دست بیگانگان صورت م‌ گیرد همه بر آشفته می‌شوند و فریاد می‌زنند و امروز باید با این مسائل برخورد شود.»
محمد خاتمی در ادامه سخنرانی خود برای نمایندگان فراکسیون اقلیت با اشاره به «خون‌های ریخته شده» و «آسیب‌های روحی و مادی» به خانواده‌ها گفت: «ملت مورد اهانت قرار گرفته است، رفتارهای بد و غیر قانونی و غیر شرعی با مردم و با بازداشت‌شدگان صورت گرفته است که اینها همه باید ریشه‌یابی و حقیقت هم برای مردم روشن شود و هم با ریشه قضایا برخورد جدی شود.»
رئیس جمهوری پیشین ایران با انتقاد از «اعتراف‌گیری» در بازداشت‌گاها و نیز کشته شدن شهروندان گفت: «اگر یک قطره خون هم اگر ریخته شود فاجعه است؛چه رسد به آنچه رخ داده است.»
وی در بخشی دیگر از سخنان خود رفتارهای صورت گرفته با معترضان انتخاباتی را «وحشیانه» خواند و تصریح کرد که شرایط به گونه‌ای شده که به گفته او «اتهام زنندگان و غوغاگران با امنیت خاطر به کار خود ادامه می‌دهند».
محمد خاتمی همچنین با اشاره به حمله با خوابگاه دانشجویان تصریح کرد که ممانعت از «بررسی مساله‌ای مثل حمله وحشیانه به خوابگاه دانشجویان یا وضعیت زندانیان توسط مجلس جلوگیری می‌شود» به معنی «انحراف نظام» است.
محمد خاتمی به نقش مجلس در قانون اساسی نیز پرداخت و بحث استیضاح رئیس جمهوری را به میان کشید و گفت: «مجلس بالاترین جایگاه‌ها را دارد. تحقیق و تفحص در هر امور، استیضاح وزیران و حتی تصمیم‌گیری درباره صلاحیت و کفایت رییس جمهور از اختیارات مجلس است.»
وی همچنین پیشنهاد داد که برای بررسی رویدادهای اخبر هیات تحقیق و تفحص در مجلس تشکیل شود.
پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد که نتایج آن با اعتراض میرحسین موسوی و مهدی کروبی روبرو شد، هزاران نفر از معترضان به ويژه در شهر تهران به خیابان‌ها ریخته و نسبت به اعلام پیروزی احمدی‌نژاد دست به تظاهرات مسالمت‌آمیز زدند.
در نخستین نماز جمعه پس از انتخابات ریاست جمهوری، آیت الله خامنه‌ای با هشدار شدید به معترضان مسئولیت هرگونه خون‌ریزی را به عهده خود آنها دانست. پس از این سخنرانی بود که دستگیری‌های مردم کوچه و خیابان شدت گرفت و نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه و لباس شخصی‌ها با شدت بیشتری با مردم برخورد کردند.
از آنجا که خانواده‌هایی قربانیان تحت فشار نیروهای امنیتی از هرگونه اطلاع‌رسانی یا برگزاری مراسم عزاداری منع شده‌اند آمار دقیقی از کشته‌شدگان در دست نیست. اما برپایه برخی گزارش‌های منتشر شده شمار قربانیان بیش از رقمی است که به طور رسمی اعلام شده است.
در این زمینه، وب سایت نوروز نوشته بود: به گفته یک شاهد عینی تنها در یکی از سردخانه‌های اطراف تهران در حدود ۳۰۰ جنازه دیده شده است.از سوی دیگر شماری از سازمان‌های بین‌المللی، گروه‌ها، احزاب، مراجع و شخصیت‌های سیاسی، در روزهای اخیر نسبت به وضعیت بازداشت‌شدگان انتخاباتی هشدار داده و نسبت با رفتارهایی که با آنها می‌شود ابراز نگرانی شدید کرده‌اند.
در روزهای اخیر حسین علایی، رئیس سابق ستاد مشترک سپاه پاسداران، طی نامه‌ای به نقل از پدر محسن روح‌الامینی افشا کرد که دهان این زندانی پیش از مرگ «خرد» شده بود.

تظاهرات هزاران معترض درخيابان‌های مرکزی تهران

در حالی که پليس مانع حضور مير حسين موسوی بر سر مزار کشته شدگان وقايع اخير شده است، خبرگزاری ها می گويند دست کم سه هزار نفر در خيابان های اطراف مصلی تهران دست به راهپيمايی زده اند.
روز پنجشنبه مصادف بود با چهلمین روز کشته شدگان تظاهرات اعتراضی سی خرداد و قرار بود میرحسین موسوی و مهدی کروبی با بر سر مزار کشته شدگان وقایع اخیر حضور یابند، اما پلیس و نیروهای امنیتی محدویت هایی را برای انها ایجاد کردند.
در همین حال، خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عينی می گويد نزديک به سه هزار نفر روز پنجشنبه در خيابان های اطراف مصلی تهران دست به تظاهرات مسالمت‌آميز زده اند و پليس تلاش کرده تا با ضرب و شتم معترضان و استفاده از گاز اشک آور مانع برگزاری اين تجمع شود.
يک شاهد عينی گفت است: تظاهر کنندگان دست های خود را بلند کرده وبا انگشتان خود علامت « V» را نشان می دهند اين در حالی است که نيروهای امنیتی و انتظامی در تلاش هستند تا اين تظاهر کنندگان را متفرق کنند.
طبق اين گزارش همزمان با اين راهپيمايی‌های پراکنده، در خيابان های اطراف مصلی ترافيک سنگين به وجود آمده و رانندگان اتومبيل‌ها با به صدا در آوردن بوق ماشين‌های خود با معترضان همراهی می‌کنند.
برپایه همین گزارش نیروهای موتور سوار پلیس و لباس شخصی در خیابان‌های اطراف مصلی تهران به تظاهرکنندگان حمله کرده‌اند و معترضان در این خیابان‌ها موانعی به وجود اورده و سطل های زباله را آتش زده اند.خبرگزاری فرانسه می گوید پلیس برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور استفاده کرده است.
خبرگزاری رویترز نیز به نقل از شاهدان عینی گزارش داده است که صدها پلیس و مامور امنیتی با مسدود کردن خیابان تخت طاووس مانع حرکت معترضان به سمت مصلی تهران شده اند.
شاهدان عینی همچنین به این خبرگزاری گفته اند نیروهای امنیتی تعدادی از تظاهر کنندگان را بازداشت کرده اند.تظاهرات در خیابان های اطراف ميدان وليعصر در همین زمینه، يک شاهد عينی به راديو فردا، گفت: ميدان وليعصر و خيابانهای اطراف صحنه تجمعات اعتراض آميز در چهلمين روز بزرگداشت برخی از کشته شدگان حوادث اخير است.
بنا بر گزارش‌های رسيده خيابان وليعصر به سمت شمال از ميدان وليعصر به سمت خيابان‌های فاطمی، يوسف آباد و خيابان‌های تخت طاووس و عباس آباد، همچنين تمام کوچه‌های و خيابان‌های منتهی به اين خيابان، شاهد حضور پرشمار معترضان است.همچنين صدای بوق خودرو‌ها که در همراهی با معترضين به صدا در آمده، تمام اين منطقه را در بر گرفته است.
تظاهرکنندگان در جای جای پياده‌روها و خيابان وليعصر آتش روشن کرده‌اند تا برای حمله احتمالی نيروهای انتظامی با گاز اشک‌آور آماده باشند.به گفته اين شاهد عينی تعداد خودروهايی که با شيشه‌های شکسته در اطراف خيابان‌های تخت طاووس و عباس آباد در ميان ازدحام جمعيت و اتومبيل‌های ديگر ديده می‌شوند، قابل توجه است.
برخی از رانندگان اين خوردروها گفته‌اند که نيروهای انتظامی و برخی لباس شخصی‌ها به آنها گفته‌اند که حق بوق زدن ندارند و برای تهديد آنها با ميله و باتون به روی خودروها و شيشه‌های آنان می‌کوبند.
يکی ديگر از شاهدان عينی به راديو فردا گفته است که در محدوده خيابان مفتح نيروی انتظامی اقدام به پرتاب گاز اشک آور کرده و با تظاهرکنندگان درگير شده است.
روز پنجشنبه مصادف با چهلمين روز کشته شدگان تظاهرات اعتراضی روز ۳۰ خرداد در تهران است. ندا آقاسلطان از جمله کشته شدگان اين روز بود که تصاوير ويدئويی کشته شدن او به نمادی از اعتراضات در ايران بدل شده است.
پس از آن که وزارت کشور ايران، محمود احمدی‌نژاد را به عنوان پيروز انتخابات رياست جمهوری در ۲۲ خرداد اعلام کرد، تهران و برخی از شهرهای ايران شاهد راهپيمايی اعتراضی مخالفان بوده است.
در حالی که مقامات ايران می گويند از زمان آغاز اين تظاهرات اعتراضی تاکنون ۳۰ نفر کشته شده‌اند، گروه های طرفدار حقوق بشر می‌گويند تعداد کشته شدگان اين وقايع بسيار بيشتر از آمار دولت ايران است.
radiofarda

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

بسم الله الرحمن الرحیم بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان می رساند که شاخه اطلاعاتی جنبش به اطلاعاتی دست یافته که دستور ترور عالم موحد و مجاهد بزرگوار شیخ علی دهواری توسط رئیس اطلاعات زاهدان صادر شده است و نقشه این ترور ناجوانمردانه شخصا توسط رئیس وزرات اطلاعات زاهدان ریخته شده و به وسیله مزدوران محلی به اجرا در آمد.
شیخ علی دهواری، امام جمعه مسجد ابوبکر صدیق شهر سراوان بلوچستان و مؤسس مدرسه دینی امام بخاری آسپیچ بود که شامگاه دوشنبه بیستم آبانماه، پس از اقامه نماز مغرب و خروج از مسجد، توسط دو فرد مسلح به شهادت رسید. ضاربین که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند، پس از شلیک 9گلوله که ناحیه سر و سینه ایشان را نشانه رفته بود، از محل گریختند.
طبق اطلاعات بدست آمده توسط شاخه اطلاعاتی جنبش این افراد مزدوران وزارت اطلاعات بودند که توسط یک نفر دیگر که با رئیس وزارت اطلاعات زاهدان در ارتباط بوده است در تماس بوده اند و با وعده دریافت پول دست به این جنایت ننگین زده اند. شیخ علی دهواری از علمای بزرگ بلوچستان و از حامیان سرسخت جهاد و مبارزه علیه رژیم کافر و ظالم ولایت فقیه بود و جوانان را به جهاد و مبارزه علیه ظم و بی عدالتی تشویق می نمود و از جوانان می خواست که به جنبش مقاومت جندالله بپیوندند. جنبش مقاومت باری دیگر ترور ناجوانمردانه این عالم ربانی را به شدت محکوم نموده و اعلام می دارد که انتقام خون ریخته شده این عالم بزرگوار گرفته خواهد شد. جنبش مقاومت به رژیم ولایت فقیه هشدار می دهد که دست از جنایت و ترور و اعدام بردارد و بداند که با چنین اعمال وحشیانه و غیر انسانی هرگز به اهداف شومش نخواهد رسید و نخواهد توانست مبارزه را متوقف نماید بلکه شهادت علمای بزرگوار و جوانان عزیز درخت مقاومت را تنومند تر خواهد کرد و نابودی و زوال رژیم را رقم خواهد زد. ملتی که خونش را در راه هدف و آرمان تقدیم نماید قطعا به عزت و آزادی خواهد رسید و جنایت و کشتار هیچ گاه در تاریخ نتوانسته در مقابل عزم راسخ و ایمان قاطع ملتی بایستد و نتیجه ظلم و جنایت نابودی است و بس جنبش مقاومت جندالله

اطلاعیه جدید جنبش در مورد شایعه ترور رهبر جنبش

به نام خدا بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله خبر منتشر شده در روزنامه های پاکستان مبنی بر ترور رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ و هشت تن از همرزمانش با سم را تکذیب نموده و انتشار این گونه اخبار را جزئی از سیاستهای منافقانه و شیطانی رژیم ولایت فقیه می داند. جنبش اعلام می دارد که رهبر جنبش زنده و سلامت هستند ودر عافیت کامل همراه با همرزمان دلاور در کوههای بلوچستان می باشند و دشمن را توان نزدیکی به پایگاه رهبر جنبش نیست و رژیم به علت شکستهای مکرر در توطئه های شیطانی می خواهد بدین طریق پرده بر رسوائیهای وزارت اطلاعات بگذارد. وزارت اطلاعات خود را بیچاره می بیند و تمامی افرادی را که پول داده بود تا برای ترور فرماندهان و رهبر جنبش برنامه ریزی نمایند تسلیم جنبش شدند و حتی پولهای وزارت اطلاعات را به جنبش اهدا کردند تا جائیکه سران وزارت اطلاعات و سپاه در جلسه ای با فرماندهان محلی بسیج و سرداران این موضوع را مطرح نموده و شکوه کردند و از آنان تقاضای کمک کردند. از سوئی جنبش توانسته به درون وزارت اطلاعات نفوذ کرده و از اطلاعات مهم و برنامه های مختلف وزارت اطلاعات آگاه شود و وزارت اطلاعات از قدرت شاخه اطلاعاتی جنبش به وحشت افتاده است و چندین بار در این جنگ اطلاعاتی شکست فاحش خورده است و اطلاعات مهمش بدست مبارزان افتاده اند که الان با منتشر کردن چنین اخبار احمقانه ای قصد دارد شکست مفتضحانه اش را مخفی نماید و ابراز قدرت نماید. از سوئی رژیم با استخدام برخی خبرنگاران مزدور در پاکستان و ارائه پروژه به آنان به دروغ پراکنی علیه جنبش پرداخته است ،چند روز پیش یک خبرنگار از این دست با واشنگتون تایمز گفتگو کرده و به دروغپراکنی پرداخته بود و تمامی اتهامات رژیم ولایت فقیه علیه جنبش را به صورتی دیگر واز طرف خود بیان کرده بود تا مخاطبان غربی را متقاعد به نظریات خود نماید و در حقیقت رژیم ولایت فقیه این افراد را استخدام کرده است و با پرداخت پول از آنان خواسته علیه جنبش مقاومت جندالله به تبلیغ بپردازند. خبر ترور رهبر جنبش با سم هم از این دسته اخبار است و از سوی همین خبرنگاران مزدور رژیم ولایت فقیه پخش شده است که بدین طریق مردم بلوچ در پاکستان که از جنایات رژیم ایران خشمگین شده اند و با مبارزان احساس همدردی می کنند را مایوس نمایند اما این دروغهای پست نمی تواند تاثیری بر مردم بگذارد و مردم به حقیقت چنین دروغهائی آگاه هستند و بهتر است اطلاعاتی های نادان به روشهای دیگری برای پوشیدن شکستشان متوسل شوند چون به اندازه ای در این مورد دروغ گفته اند که دیگر هیچ کس باور نمی کند و تبدیل به چوپان دروغگو شده اند.
جنبش مقاومت مردمی (جندالله)

قتل مروه وکشتار جمعی مسلمین در ترکستان وسکوت مرگبار جهان اسلام

الله عزوجل ماهیت فاشیستی غرب را که کینه عنصری قاتل مروه شربینی شمه‌یی از آن بود فاش ساخت، چنانچه جبروت و طغیان نظام چینی را در کشتار جمعی مسلمین رسوا نمود. کشتار وحشی که شمه‌ی از آن در پرده‌های تلویزیون‌ها به نمایش گذاشته شد تا جهانیان از این وحشت مسلط بر مسلمین و ماهیت نظام چین و دروغش آگاه شوند. مساجد به آتش کشانیده می‌شوند وزنان مسلمان ترکستانی به قتل می‌رسند و سرهای شان در دانشگاه‌ها آویزان می‌گردند و اجساد پاکیزه شان برهنه در جاده‌ها انداخته می‌شوند و مسلمین ایغور با سلاح سفید (چاقو و ساطور و غیره) ذبح می‌گردند و با ضربات شلاق و تازیانه و زنجیرهای سنگی و ساطور به قتل می‌رسند . این وحشت چینی دلالت بر حقد دفین متجذر در نهان چینی‌های کمونیست علیه اسلام دارد. تبدیلی جاده‌ها به جویهای جاری شده ازخون, برهانیست چون آفتاب تابان بر این حقد, که جولانگاهش همین وحشت چینی علیه مسلمانهای ترکستانی است، و سیماهای آلوده با خون نجات یافته‌گان نمایانگر قتل دسته‌جمعی است که از آن رهایی یافته اند.

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

به نام خدا بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله حمله روز سه شنبه نیروهای عراقی به شهر اشرف و هدف قرار دادن افراد بی سلاح را به شدت محکوم نموده و از سازمانهای بین المللی می خواهد که در برابر این گونه اقدامات ضد انسانی که به دستور رژیم ولایت فقیه انجام می گیرند بایستند و برای متوقف کردن یورش به اشرف و برای حفظ حقوق ساکنان اشرف فورا اقدام نمایند. جنبش مقاومت همچنین از تمامی سازمانهای اپوزیسیون با هر دیدگاه و ایده ای می خواهد که در برابر این جنایت و همکاری حکومت عراق با ایران در این باره موضع گیری نموده و از سازمانهای بین الملی و کشورهای جهان بخواهند که برای نجات جان ساکنان اشرف موضعی انسانی و بشری اتخاذ نمایند. جنبش مقاومت از دولت عراق می خواهد که به حقوق انسانی ساکنان اشرف احترام بگذارد و از اقدامات ضد بشری و ضد انسانی و پیروی از رژیم جهل و جور باز آید و بداند که رژیم فعلی در حال فروپاشی است و اقدامات خصمانه دولت عراق علیه ساکنان اشرف که شهروندان مهاجر ایران هستند به نفع دولت عراق نیست و نخواهد بود. جنبش مقاومت به بازماندگان جان باختگان حمله به اشرف تسلیت گفته و خود را شریک غم آنان می داند و برای آنان از ایزد منان مغفرت و رحمت آرزو دارد. جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

جنايت بزرگ عليه بشريت و افراد حفاظت شده در اشرف مسعود رجوى-7مرداد88

خامنهاى ولىفقيه ارتجاع از طريق پسر خوانده مسلكىاش در عراق، انتقام قيام مردم ايران را از اشرف كه آن را كانون استراتژيكى نبرد براى آزادى مى‌داند، گرفت.
بيهوده گمان مى‌كنند با هدف قراردادن اشرف، قيام باز مى‌ايستد، آب رفته به جوى ولايت باز مىگردد و طلسم درهم شكسته آن التيام مىپذيرد. عجبا كه جنايت بزرگ عليه بشريت در اشرف و هدف قراردادن فرزندان بىدفاع و محصور مردم ايران همزمان باسالگرد قتل عام زندانيان و عمليات كبير فروغ جاويدان صورت گرفت كه رژيم هنوز هم از آن داغها بردل دارد.
مجاهدان اشرف، اما، به عهد خود با خدا و خلق جانانه وفا كردند؛ باجسم و جان، با روح و روان و با همه توش و توان… . راستى كه بيشتر از اين در فراسوى تصور و امكان نبود.
سلام بر شهيدان و دعاى خاضعانه و خالصانه براى شفاى مجروحان و درود بر تمامى اشرفيان. از هموطنانمان در سراسر جهان مى‌خواهم به حمايت از اعتصاب و درخواست مجاهدان اشرف بشتابند:
1-خروج نيروهاى عراقى از اشرف.
2-به عهده گرفتن حفاظت اشرف از سوى نيروهاى آمريكايى كه به خلع سلاح و امضاى موافقتنامه با يكايك ساكنان اشرف در مورد حفاظت از آنها تا تعيين تكليف نهايى مبادرت كردهاند.
3-حضور وكلا و سازمانهاى بين‌المللى مدافع حقوقبشر در اشرف كه 7ماه است از آن ممنوع شدهاند.
4- حضور نماينده شوراى امنيت ملل متحد يا دبيركل در اشرف براى گفتگو درباره تعيين تكليف نهايى.
5-تن دادن دولت عراق به قطعنامه 24آوريل پارلمان اروپا درباره وضعيت انسانى ساكنان اشرف.
6-محاكمه و مجازات آمران و عاملان حملهها و كشتار وحشيانه در اشرف در دادگاه بينالمللى به جرم جنايت عليه بشريت.
مسعود رجوى
7مرداد1388

هشدار سازمان‌های حقوق بشر در مورد وضعیت مجاهدین خلق

دویچه وله : خبرگزاری آسوشیتدپرس به گفته‌ی یک افسر پلیس عراقی و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران استناد کرده است.
این خبرگزاری گزارش داده که یک افسر پلیس عراقی که در صحنه حاضر بوده، خبر کشته شدن ۷ نفر را تایید کرده است. این افسر خواسته که نامش فاش نشود، چون می‌گوید، اجازه‌ی دادن اطلاعات را ندارد.
برخی از مقامات دولت عراق هر گونه مرگی را در پی حمله به اردوگاه اشرف در روز سه‌شنبه (۶ مرداد) انکار می‌کنند و گزارشها در مورد مجروحان نیز از سوی منابع مستقل تایید نشده است. خبرگزاری آلمان با استناد به گفته‌ی فرماندار ولایت دیاله که در نزدیکی اردوگاه اشرف واقع است، خبر از ۴۲۵ زخمی از ساکنان این اردوگاه داده است. این فرماندار همچنین گفته است، ۳۰ مامور پلیس در جریان حمله به مجاهدین آسیب دیده‌‌اند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ناآرامی و درگیری میان پلیس عراق و ساکنان اردوگاه اشرف در روز چهارشنبه نیز ادامه داشته است. موضع‌گیری مقامات عراقی وزیر دفاع عراق در مصاحبه با فرستنده‌ی تلویزیونی "العربیه" از حمله به اردوگاه مجاهدین دفاع کرد و گفت که طبق موافقت‌نامه‌ای که در ماه نوامبر سال گذشته با آمریکا امضا شده، این حمله بلامانع بوده است. وی افزود، ساکنان اردوگاه باید قانون عراق را بپذیرند.
طبق موافقت‌نامه‌ی یاد شده‌، نیروهای امنیتی عراقی از سه ماه پیش مسئول کمپی هستند که پیش از آن زیر نظارت نیروهای آمریکایی بود. نیروهای آمریکایی ساکنان اردوگاه اشرف را پیش از این خلع سلاح کرده بودند.
شهریار کیا، سخنگوی مجاهدین خلق ایران، ابراز نگرانی کرده که دولت عراق عده‌ای از اعضای مجاهدین را تحویل دولت ایران خواهد داد. اما یک سخنگوی دولت آمریکا گفته است که دولت عراق اطمینان داده که هیچ یک از ساکنان اردوگاه اشرف به اجبار به کشوری منتقل نخواهند شد که خطر پیگرد و سرکوب در انتظارشان باشد. ابراز رضایت دولت ایران دولت جمهوری اسلامی ایران از برخورد شدید پلیس عراق علیه مجاهدین ابراز خوشحالی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر در روز چهارشنبه، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: «هرچند که این اقدام دولت عراق دیرهنگام است اما قابل تقدیر است که تصمیم گرفتند سرزمین عراق را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند.» "تحویل مجاهدین یعنی شکنجه و مرگ برای آنان» سازمان عفو بین‌الملل از بحرانی شدن وضعیت مجاهدین خلق ایران در اردوگاه اشرف عراق ابراز نگرانی کرد."جامعه بین‌المللی دفاع از حقوق بشر" در برلین دولت‌های آمریکا و عراق را فراخواند، اعضا و وابستگان سازمان مجاهدین خلق ایران را که در عراق می‌زیند، تحویل ایران ندهند.
حدود ۳۵۰۰ ایرانی که شامل اعضای مجاهدین خلق ایران و خانواده‌های آنان است، در اردوگاه اشرف به سر می‌برند که در سال ۱۹۸۶ در عراق برای کمک به صدام حسین در جنگ ایران و عراق ایجاد شد."جامعه بین‌المللی دفاع از حقوق بشر" در روز چهارشنبه در برلین گفت که صرف نظر از «نقش مسئله‌ساز» این سازمان که چند دهه است علیه رژیم ایران مبارزه می‌کند، تحویل اعضای آن به ایران به معنای «شکنجه و مرگ حتمی» آنان است.
"جامعه بین‌المللی دفاع از حقوق بشر" درخواست کرده است که از برنامه‌ای که برای به‌هم‌زدن اردوگاه اشرف در دست است، چشم‌پوشی شود، در اختیار ساکنان این اردوگاه وسایل اولیه‌ی زندگی گذاشته شود و کنترل این اردوگاه را متوقف سازند.
این سازمان حقوق بشری همچنین درخواست کرده که یک هیئت مستقل از سوی صلیب سرخ و کمیسریای عالی کمک به آوارگان و پناهندگان از اردوگاه دیدن کند و زمینه‌ی پذیرش این پناهندگان را در کشوری دیگر فراهم آورد.

۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

آینده به آنهایی تعلق دارد که اکنون خود را میسازند

رضا حسین بر تحلیل گر سیاسی آینده به آنهایی تعلق دارد که اکنون خود را میسازند. مردمی که از اکنون خود بستوه رسیده اند در حال ساختن فردایی هستند که به امروز هیچ شباهتی نداشته باشد. آنچه دارد پیش میاید این است که مردم خود، خود را بسازند، سرنوشت خود را خود تعیین کنند و از نظامی دور شوند که این امکانات را از آنها گرفته است. به این امید است که برخاسته اند؛ جان خود را در دست گرفته تا زندگی بهتر بسازند. آنچه در ایران پیش آمده، انرژی عظیمی‌ در مردم ایجاد کرده است که اگر به نیرویی سازمان یافته تبدیل شود، میتواند منبع بزرگی‌ برای تغییر باشد. بروز انرژی زیاد اگر با رهبری و سازماندهی همراه نباشد هم قابل شکست است هم قابل انحراف. تا اینجا مردم نشان دادند که حاضرند با بخطر انداختن جان خود، وارد صحنه شده و در صحنه بمانند، اما ثابت نشده است که رهبری هم حاضر است همان ریسک‌ها را به پذیرد و پیشاپیش مردم حرکت نموده، مردم را از جلو به سوی یک هدف مشخص رهبری کند. رهبری استعداد، مهارت، شجاعت و قدرت سازماندهی میخواهد؛ قدرت هم از سازماندهی بیرون میاید. وقتی‌ رهبری توانست در چنین شرایط غیر منتظره، مردم را در شبکه های کاری اثر دار به صورت سریعی سازمان بدهد، تبدیل به کسی‌ میشود که میتواند در تاریخ اثر بگذارد و مسیر تاریخ را تعیین کند. تاریخ هم فرصت میدهد، هم فرصت را می‌گیرد. نه به همه فرصت میدهد و نه از همه فرصت را میگیرد. آنچه مسلم است این است که تاریخ آزمایشگاه بزرگی برای نشان دادن مهارت‌ها و توانایی‌ها است. ایرانیان تمایل زیادی برهبری دارند پیش از آنکه پیروی منظم را یاد بگیرند. کسی‌ که پیروی را بصورت سازمان یافته در عمل اجرا نکند، در عمل هم نمیتواند رهبری سازمان یافته را از پیش ببرد. اکنون زمان درک اهمیت هم رهبری، هم پیروی است. سازماندهی این دو را به هم وصل می‌کند. شرایط محیط و لیاقت شخصی‌ مدعیان را شانس میدهد که به نیاز‌های رهبری جامعه پاسخ دهند. این شانس بمدت کوتاهی‌ وجود دارد. اگر از آن‌ استفاده نشود، به سرعت از دست میرود. اکنون که مردم طوفان عظیمی‌ ایجاد کرده اند، زمان درستی‌ برای ایجاد تغییرات بنیادین است. تغییرات باید دقیقا آنهایی باشد که اکثر مردم در دل دارند و ممکن است نتوانند به طور روشن و واضح بر زبان اورند. زمانی‌ که مردم نتوانند در آزادی کامل خواسته‌های خود را بیان کنند، فقط رهبران استثنایی‌ شانس فهمیدن آرمانهای مشترک را با توجه به یک بینش تاریخی‌ دارند. آنچه رهبران را تبدیل به قهرمانان موفق میکند، درک صحیح همین آرمانها و فرموله کردن آنها به یک بینش است. چه کسی‌ میداند میلیون‌ها انسان که به خیابان‌ها آماده اند، چه در دل دارند؟ فقط کسانی‌ که فراتر از همه افکار و سازمان ها و بزرگتر از همه مشکلات باشند، میتوانند بنا به غریزه تاریخی‌ و تحقیقات دقیق، مطالبات مشترک را احساس کنند و با تکیه بر آنها، مردم را رهبری نمایند.
انبوه انرژی تولید شده نیاز به هدایت به جهت مشخص با ظرفیتی چنان بزرگ دارد که بعید است مدعیان فعلی‌ بتوانند آن را فراهم سازند. اما حرکت چنان وسیع و عمیق شده که بدون رهبر دارد پیش میرود. چنین حرکتی که مافوق دین، مذهب، نژاد، طبقه، استان و زبان و فرهنگ است، به رهبریی از همین ظرفیت نیازمند است.
اما بنظر میرسد که گروهی میخواهند آن را به اندازه خود کوچک کنند و در مسیر هدف‌های محدود خود قرار دهند و اگر موفق به این کار نشدند، آنرا منحرف و یا خراب کنند.
مردم ایران در مهمترین مرحله تاریخی‌ خود قرار گرفته اند. زمان تغییر سرنوشت‌شان رسیده است. اگر در ۳۰ سال پیش بزرگترین اشتباه تاریخ خود را کردند، اینک باید بزرگترین کار درست را انجام دهند. سرنوشت این جنبش سرنوشت مردم ایران را به مدتی‌ طولانی‌ شکل خواهد داد.

«مسئولان مانع مرگ جوانان در بازداشتگاه‌ها شوند»

آخرین عکسی که گفته می شود از جوادی فر پس از بازداشت در بیمارستان گرفته شده است.
به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از رادیو فردا کانون مدافعان حقوق بشر در ايران ضمن اعتراض به « اعمال فشار گسترده و طاقت‌فرسا و غير قانونی » و « شکنجه روحی- روانی » بازداشت شدگان پس از انتخابات ، از مقام های جمهوری اسلامی خواست مانع از مرگ جوانان در بازداشتگاه ها شوند.
کانون مدافعان حقوق بشر با اشاره به « جان دادن برخی از بازداشت شدگان در زندان ها » تاکيد کرد « از مسئولان جمهوری اسلامی ايران مجدانه و مصرانه می خواهيم بازداشتگاه های غير قانونی را تعطيل و شرايط نگهداری زندانيان را قانونی و برخوردار از حداقل شرايط انسانی بنمايد و در اسرع وقت تمام زندانيان را آزاد کنند.» بیشتر بخوانید:«بازداشتگاه کهريزک تعطيل شده است» کانون مدافعان حقوق بشر که نهادی غير دولتی است و از سوی تعدادی از وکلا و از جمله شيرين عبادی، برنده جايزه صلح نوبل، تاسيس شده و فعاليت می کند.
کانون مدافعان حقوق بشر در اين بيانيه « محسن روح الامينی » را به عنوان يک نمونه از کسانی معرفی کرد که « در داخل زندان ها و در شرايط دلخراش جان خود را از دست می دهند » و افزود « اين قتل ها جای سؤالات جدی و اساسی از مسئولان کشور دارد که جهت روشن شدن افکار عمومی می ‌بايست در اين رابطه پاسخگو باشند. »
اين بيانيه در حالی منتشر می شود که فرهاد تجری، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سه شنبه، به خبرگزاری ايلنا، اعلام کرد که «شواهد امر حاکی از آن است که در درگيری‌های خونين بعد از انتخابات نهايتا ۳۰ نفر کشته شده‌اند.»مقامات امنيتی ايران در دو ماه گذشته، پس از آغاز اعتراضات گسترده به نتايج انتخابات رياست جمهوری صدها نفر را بازداشت کردند.
برخی از نهادهای بين المللی مدافع حقوق بشر اعلام کردند که طبق گزارش ها رسيده از ايران برخی از اين زندانيان شکنجه شده اند.در همين حال يک شاهد عينی به راديو فردا گفت که بر جسد امير جوادی فر لنگرودی، جوان ۲۴ ساله ای که روز ۱۸ تير بازداشت شده بود، آثار شکنجه‌های جسمی، از جمله کشيده شدن ناخن‌های پا، شکستگی دندان، و ضرب ديدگی‌های شديد، ديده شده است.

مجلس:به اطلاعات 'بازداشتگاه منفی چهار' وزارت کشور رسیدگی می شود

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی کاظم جلالی سخنگوی کمیته پیگیری وضعیت بازداشت شده های انتخابات اخیر اعلام کرده اطلاعاتی در باره "بازداشتگاه منفی 4" وزارت کشور به این کمیته رسیده و ما در حال رسیدگی هستیم. آقای جلالی در باره این بازداشتگاه که گفته می شود در زیرزمین وزارت کشور وجود دارد، توضیحی بیشتری نداده است. این کمیته از سوی مجلس تشکیل شده و اعضای این هیات مامور رسیدگی به وضعیت بازداشتیان نا آرامی های بعد از انتخابات هستند. به گفته این نماینده مجلس، پنجاه نفر از چهره های سیاسی در بازداشت به سر می برند که "طبق گفته دستگاه های امنیتی و قضایی در اغتشاشات نقش مدیریتی داشته اند." اعضای کمیته پیگیری وضعیت بازداشت شده ها که روز سه شنبه به زندان اوین رفته بودند نتوانستند با این چهره های سیاسی دیدار کنند و به آقای جلالی، به درخواست آنها برای دیدار با پنجاه نفر از بازداشت شدگان سیاسی، موافقت نشد. بنابر گزارش سخنگوی کمیته پیگیری وضعیت بازداشت شده ها، اعضای این کمیته با دویست نفر دیدار و گفتگو کرده اند. بنابر گزارش این کمیته در حال حاضر 250 نفر در زندان هستند که 50 نفر از آنها چهره های سیاسی هستند. در حالی که در روزهای اخیر گزارشهایی در باره وضعیت نامعلوم برخی بازداشت شده ها منتشر شده است، آقای جلالی گفته است: "در حال حاضر هیچ موردی نداریم که در این اغتشاشات گم شده باشد اما برخی افراد بازداشت شده پس از بازداشت نام واقعی خود را اعلام نکرده اند و هنگامی که خانواده آنها به مسئولان مراجعه می کردند نام آنها یافت نمی شد." روز سه شنبه، 28 ژوئیه (6 مرداد)، اعلام شد که دستور تعطیلی بازداشتگاه کهریزک در جنوب تهران صادر شده است. یک روز پیش از این، آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، دستور تعطیلی یک بازداشتگاه در تهران را به دلیل "غیر استاندارد بودن" شرایط آن صادر کرده اما نام این محل فاش نشده بود. نام بازداشتگاه کهریزک، که در جنوب تهران واقع است، به خصوص در جریان اعتراضات اخیر به عنوان یکی از محل های احتمالی نگهداری و بازجویی از بازداشتیان در خبرها انعکاس یافت. به گفته خانواده برخی از قربانیان اعتراضات اخیر، فرزندان آنان ظاهرا پس از دستگیری به کهریزک انتقال یافته بودند. در مورد این بازداشتگاه و ماموران خدمت در آن اطلاعات دقیقی در دست نیست اما دستور آیت الله خامنه ای این گزارش ها را تایید می کند که این محل فاقد امکانات معمول برای نگهداری زندانیان بوده است.

جنایتکاران کنونی، از سرنوشت جنایتکاران دوران شاه درس بگیرند!

موسوی که خود یکی از ارکان نظام است و در زمان خمینی نخست وزیر نظام ولایت فقیه بوده است نظام امروزی را جنایتکار خواند و آن را با رژیم سابق مقایسه نمود.
این خود ثابت می کند که ظلم و جنایت رژیم چقدر است که اراکین نظام خود به سر و صدا در آمده اند
3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی
1- 2- 3

پاسخ آیت الله منتظری به نامه خاتمی، موسوی و کروبی ،هدف از تشکیل سپاه سرکوب مردم و برادر کشی بود؟

حاکمیت تاکنون چه نفعی از بحرانی که به وجود آورد برده است؟ جز این که اکثریت قاطع مردم عزیز را ناراضی و‏ ‏خشمگین نموده و فاصله خود را با آنان بیش از پیش کرده ؟ تصمیم گیرندگان حوادث و فجایع اخیر آیا تجربه حکومت شاه و سایر رژیم های استبدادی را از یاد برده اند؟ مگر رژیم‏ ‏شاه با ایجاد خفقان و رعب و سرکوب آزادی خواهان و سانسور رسانه ها و زندانی و شکنجه نمودن فعالان سیاسی و‏ ‏معترضین و اعتراف گیری از آنان و پرونده سازی و تبلیغات دروغ توانست در مقابل موج اعتراضات و نارضایتی های‏ ‏مردم مقاومت کند؟ ‏ ‏چرا عقلای قوم کارها را به دست یک عده افراد نامتعادل و اسیر توهمات و تمایلات خطی و گروهی داده اند. ‏چرا نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج را به برادرکشی و سرکوب مردم وامی دارند؟ آیا هدف از تشکیل سپاه و بسیج برای‏ ‏برادرکشی و سرکوب مردم بود؟ پاسخ آیت الله منتظری به داد نامه محمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و جمعی از نخبگان و شخصیت های فرهنگی و سیاسی که امروز منتشر شد: حضرات آقایان حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی کروبی و حجه الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و‏ ‏مهندس میرحسین موسوی و سایر نخبگان و شخصیت های فرهنگی و سیاسی امضاءکننده نامه مورخ ٣/۵/۱٣٨٨ دامت برکاتهم. ‏پس از سلام و تحیت و آرزوی سلامتی و توفیق بیشتر برای شما عزیزانی که با احساس وظیفه شرعی و ملی گوشه ای از‏ ‏حوادث تلخ و مظالم جاری را متذکر شده بودید یادآور می‎شوم : ‏ ‏این جانب نیز مانند شما آقایان از اوضاع جاری و بحرانی کنونی که در اثر ندانم کاری و بی تدبیری بعضی از مسئولین برای‏ ‏جمهوری اسلامی پیش آمده سخت نگرانم ، و آنچه را وظیفه شرعی و ملی خود تشخیص می‎دادم در پیام ها و نوشته های‏ ‏قبلی تذکر داده ام و الان نیز متذکر می‎شوم که : ‏ ‏حاکمیت تاکنون چه نفعی از بحرانی که به وجود آورد برده است ؟ جز این که اکثریت قاطع مردم عزیز را ناراضی و‏ ‏خشمگین نموده و فاصله خود را با آنان بیش از پیش کرده و جایگاه نظام جمهوری اسلامی را در دنیا ضعیف نمود و‏ ‏حساسیت و بدبینی بسیاری از مردم کشورهای دیگر و سازمانهای جهانی حقوق بشر را بیش از پیش برانگیخته است ؟ تصمیم گیرندگان حوادث و فجایع اخیر آیا تجربه حکومت شاه و سایر رژیم های استبدادی را از یاد برده اند؟ مگر رژیم‏ ‏شاه با ایجاد خفقان و رعب و سرکوب آزادی خواهان و سانسور رسانه ها و زندانی و شکنجه نمودن فعالان سیاسی و‏ ‏معترضین و اعتراف گیری از آنان و پرونده سازی و تبلیغات دروغ توانست در مقابل موج اعتراضات و نارضایتی های‏ ‏مردم مقاومت کند؟ ‏ ‏چرا عقلای قوم کارها را به دست یک عده افراد نامتعادل و اسیر توهمات و تمایلات خطی و گروهی داده اند، تا همه چیز‏ ‏و از جمله مشروعیت نظامی که تاکنون برای آن این همه سرمایه گذاری شده است را زیر سوال ببرند و زمینه بدبینی و‏ ‏بی اعتقادی به اصل اسلام و انقلاب را بین نسل جوان تقویت نمایند و آنان را نسبت به حاکمیت دینی متزلزل سازند؟ ‏چرا نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج را به برادرکشی و سرکوب مردم وامی دارند؟ آیا هدف از تشکیل سپاه و بسیج برای‏ ‏برادرکشی و سرکوب مردم بود؟ ‏ ‏عزیزانی که اکنون در زندان ها اسیر هستند و از آنان با زور و شکنجه اعتراف و مصاحبه می‎گیرند و هر روز جنازه یکی از‏ ‏آن عزیزان را به خانواده ها تحویل می‎دهند چه گناهی کرده اند؟ جز این که به تخلفات عدیده و تقلب در انتخابات به طور‏ ‏مسالمت آمیز و آرام اعتراض داشتند و خواستار احقاق حقوق از دست رفته خود بودند؟ ‏ ‏این گونه اعترافات هیچ مبنای شرعی و قانونی ندارد و آمرین و عاملین آن مرتکب جرمی بزرگ شده اند و باید در دادگاهی‏ ‏عادل و بی طرف و علنی محاکمه شوند تا مردم واقعا احساس کنند به حقوقشان توجه شده است و به آینده امیدوار شوند،‏ ‏نه این که در صدد اغفال مردم باشند و مثلا با تعطیلی یک بازداشتگاه تمام گناه را به گردن یک ساختمان بیندازند. ‏این جانب مجددا به تصمیم گیرندگان تذکر و هشدار می‎دهم تا بحران کنونی عمیق تر نشده و رشته کارها از دست آنان‏ ‏خارج نگشته ، عقل و شرع و منطق را حکم قرار دهند و موجبات و عوامل این بحران و نارضایتی مردم را از بین ببرند و‏ ‏عملا پاسخی معقول و قانع کننده به مردم بدهند، و توجه داشته باشند که مردم ایران بسیار فهیم و دانا هستند و اگر‏ ‏خطاکاران واقعا مجازات نشوند قانع نمی شوند. ‏ ‏در خاتمه سلامتی شما عزیزان و مجد و عظمت اسلام عزیز و ملت شریف ایران و توانایی برای احقاق حقوق تضییع‏ ‏شده و آزادی زندانیان حوادث اخیر که به اتهام های واهی دستگیر شده اند را از خداوند قادر متعال مسألت دارم . ‏ ‏والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته .

بیانیه مکتب قرآن کردستان در رابطه با بازداشت کاک حسن امینی

حرکت اسلامی مکتب قرآن کردستان در بیانیه ای با اعلام حمایت قاطع از مواضع کاک حسن امینی (حفظه الله) در مراسم فارغ التحصیلی طلاب دارالعلوم زاهدان موسوم به ختم بخاری ٬ آزادی سریع و بی قید و شرط ایشان را خواستار شدند که متن کامل آن بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم تاریخ: ۶/۵/۱۳۸۸ مردم مسلمان و آزاده ی ایران! هر ساله مراسمی به مناسبت فارغ التحصیلی طلاب علوم دینی مدرسه ی دارالعلوم زاهدان در آن شهر با شركت عموم مردم و جمع كثیری از علما و اندیشمندان داخل و خارج كشور برگزار می شود. امسال نیز همچون سالهای گذشته كاك حسن امینی عالم برجسته و نام آشنای اهل سنّت، حاكم شرع مردمی كردستان، فعال مدنی و رئیس شورای رهبری مكتب قرآن كردستان به اتفاق جمع كثیری از علما، طلاب، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم كردستان جهت شركت در آن مراسم به زاهدان سفر كرده، در جریان برگزاری مراسم روز جمعه مورخ ۲/۵/۸۸ در جمع چند صد هزار نفری مردم حضور یافته و حول محورهای زیر به ایراد سخنرانی پرداختند: ‌أ) بیان مسائل، مشكلات و مصائب اهل سنّت ایران در حال حاضر و همچنین طی ۳۰ سال گذشته و نادیده گرفته شدن اصول ۱۲ و ۲۳ قانون اساسی ایران. ‌ب) عدم اجرای اصلهای ۱۵ و ۱۹ قانون اساسی در خصوص حقوق اقلیتهای قومی. ‌ج) حوادث و اتفاقات پس از انتخابات دوره ی دهم ریاست جمهوری و عدم توجه به اصل ۲۷ قانون اساسی و بی توجهی به خواسته های مشروع ملت ایران. ایشان همان روز پس از پایان مراسم و حین بازگشت به سنندج در فرودگاه زاهدان، - و البته پس از سوار شدن به هواپیما - توسط مأمورین امنیتی دستگیر و به مكان نامعلومی منتقل شده اند و تاكنون از محل نگهداری و شرایط و وضعیت این دانشمند اهل سنّت از سوی مقامات مسؤل هیچگونه اطلاع و اجازه ی هیچ نوع تماسی با وی به خانواده و شاگردان و همفكرانش داده نشده است. لازم به ذكر است كه از همان ابتدای دستگیری ایشان، امام جمعه و مدیر حوزه ی دارالعلوم مكّی زاهدان و از رهبران برجسته اهل سنّت ایران، مولانا عبدالحمید، و سایر مسؤلین و مدرسین حوزه ی دارالعلوم و بسیاری از شخصیتهای منطقه، تلاشهای زیادی را در جهت ایجاد ارتباط با كاك حسن امینی و فراهم شدن زمینه رهایی ایشان از بند اسارت به عمل آورده اند كه علی رغم وعده های مكرر مسؤلین اجرایی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان، نتیجه ای حاصل نشده است. بنابراین مكتب قرآن كردستان ضمن تقبیح و محكوم كردن این اقدام غیر دینی و غیر قانونی موارد ذیل را جهت اطّلاع و توجه مردم مسلمان و همه ی آزادیخواهان و طبعاً مسؤلین حكومتی اعلام می دارد: ۱-بنابر آموزه های دینی و با توجه به آیات قرآن و سیره ی عملی پیامبر گرامی اسلام (ص) و روش بزرگان دین، پیش آمدن ابتلا برای مؤمن امری قطعی و غیر قابل تردید و انكار است. لذا این حادثه را در راستای تحقق وعده های الهی نسبت به این مجاهد نستوه اهل سنّت، ـ با توجه به مفاد آیات قرآن كریم و احادیث نبوی ـ می دانیم. ۲-تمامی سخنان كاك حسن امینی در چارچوب اصول قانون اساسی و ضوابط دینی بوده است و همه می دانیم كه بنا به تصریح احادیث شریف: «مَنْ رَأی مِنْكُمْ مُنْكَرَاً فَلْیُغَیِّرْهُ بِیَدِهِ، فَانْ لَمْ یَسْتَطِعْ فَبِلِسانِهِ و اِنْ لَمْ یَسْتَطِعْ فَبِقَلْبِهِ وَ ذَلكَ أضْعَفُ الایمانِ» و «مَنْ أصْبَحَ وَ لَمْ یَهْتَمَّ بِأمُورِ الْمسلمینَ فَلَیْسَ بِمُسلمٍ»، دفاع از حقوق مذهبی و ملّی و آزادیهای مدنی از وظایف و تكالیف َهر فرد مسلمان و آزادیخواه می باشد. لذا مكتب قرآن كردستان با قاطعیت تمام ضمن تأیید مواضع این شخصیت دینی و برجسته ی اهل سنّت، حمایت خود را از سخنان ایشان اعلام داشته، در واقع این سخنان را ادامه ی مسیر این حركت دینی و وفاداری به آرمانهای مرحوم علاّمه كاك احمد مفتی زاده- رحمه الله – در راستای تأدیه حقوق حقه ی اهل سنت و ملت ایران می داند. ۳-نظر به اینكه كاك حسن امینی در ۶۳ سالگی به سر می برد و در طول سالهای زندگی هیچگونه مشكل حادّ جسمی نداشته اند، و با توجه به اینكه به صورت غیر قانونی توسط مأمورین امنیتی بازداشت شده اند، لذا مقامات و مسؤلین اجرایی، قضایی و امنیتی حكومت ایران مسؤل حفظ جان و سلامتی وی بوده؛ مسؤلیت هرگونه اهمال در این زمینه، متوجه آنان می باشد. ۴-از همه ی آزادیخواهان، دلسوزان و شخصیتهای متعهد دینی و ملّی انتظار می رود كه ضمن حمایت و دفاع از آزادیهای مشروع و قانونی در چارچوب قانون اساسی، به وظیفه ی شرعی و ملّی خود در قبال رهبران مظلوم اهل سنّت و سایر آزادیخواهان عمل كنند. ۵-حركت مكتب قرآن كردستان ضمن تأكید مجدد بر حمایت از مواضع رئیس شورای رهبری خود، دانشمند گرامی، كاك حسن امینی، به مقامات و مسؤلین اجرایی و قضایی و امنیتی توصیه می كند كه چنین اقداماتی خلاف نصوص قانون اساسی و موازین دین و عرف انسانی و بشری بوده و به وحدت میان ملّت لطمات جبران ناپذیری وارد می كند. لذا انتظار می رود در اسرع وقت موجبات رهایی بی قید و شرط ایشان را فراهم نموده، از ایجاد تفرقه و تنش بیشتر خودداری كنند. ۶-نظر به حساسیت اوضاع فعلی كشور و به جهت پیشگیری از سوء استفاده ی بدخواهان دین و ملّت، از كلیه ی مردم و دوستداران و همفكران كاك حسن امینی انتظار می رود كه با عقلانیت و سعه ی صدر نسبت به این موضوع برخورد نموده، از هر نوع اظهار نظر و برخورد احساسی كه مغایر با مصالح اهل سنّت ایران باشد، پرهیز نموده و با همفكری، شورای رهبری مكتب قرآن كردستان را در مدیریت این بحران یاری نمایند. امید است با رحمت الهی، مسؤلین امر مدبرانه با این قضیه برخورد نموده و از تحریك بیشتر عواطف دینی و ملی اهل سنّت و سایر ملت ایران خودداری نمایند. از طرف شورای رهبری مكتب قرآن كردستان: عزت حلاق با تشکر از سایت ناجی کرد

جنایتکاران امام زمان با مردم چه که نمی کنند،آیا علی چنین درسی دادند؟

کسانی که گول خامنه ای کثیف را خورده اند بدانند که اسلام و اهلبیت از چنین اعمال وحشیانه ای بیزارند و پیامبران و علی و اهلبیت از چنین اعمال وحشیانه ای هزاران کیلومتر دورند و آنان حتی با دشمنانی که جانشان را مورد تعرض قرار داده بودند چنین نکردند و عفو وبخشش را انتخاب کردند و این افراد بدانند که خامنه ای جانی برای اهداف غیر انسانی خود نام اسلام و اهلبیت را می گیرد و هیچ ارتباطی با اسلام ندارد لذا بهتر است قبل از اینکه قهر خداوندی به خاطر این اعمال وحشیانه نازل شود توبه کنند و با مردم چنین نکنند زیرا این مذهب علوی نیست بلکه مذهب صفوی است و شیعیت کنونی پیروان اسماعیل صفوی هستند و این اعمال فقط از افراد پست و کثیفی همچون اسماعیل صفوی و خامنه ای ملعون بر می آید.

فجایع و کشتار انسانی در اردوگاه کهریزک ،رژیم امام زمانی مرتکب جنایات ضد بشری

نمیدونم از کجا شروع کنم ! اگه از لحاظ انشایی و املایی گزارشی رو که میخوام الان از گوانتاناموی ایران کمپ کهریزک بگم ایراد داشت من رو ببخشید چون خیلی عجله دارم و باید زودتر برم . الان که دارم این رو مینویسم ساعت 8 دقیقه بامداد 6 مرداد ماه هست .
من بامداد امروز به همراه چند نفر به طرز معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافتیم .و الان از بیمارستان رسیدم خونه و بلافاصله پای سیستم اومدم و این وبلاگ رو ایجاد کردممن 18 تیر دستگیر شدم .
21 سال سن دارم . الان که دارم اینو مینویسم باز باورم نمیشه که آزاد شدم . تو تظاهرات 18 تیر که با یکی از دوستام سوار موتور بودیم و دوستم داشت با موبایل فیلمبرداری میکرد توسط چند لباس شخصی مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم .
یه زن اومد ما رو از زیر دست اینا نجات بده که اون بیچاره هم کلی زدند . ما رو انداختند توی یه مینی بوسی که پر از آدم کتک خورده و شل و پل بود مثل خود ما . مینی بوس ما رو به یه کلانتری برد . انقدر کتک خورده بودم که نفهمیدم کجا بود . بعد ما رو اونجا کنار دیور چیدند و منو دوستم کنار هم وایسادیم .
بعد یه لباس شخصی قوی هیکلی اومد و یکی در میون میکشید بیرون و با تک پا سوار مینی بوسمون کرد و اون لحظه دیگه از دوستم خبر نداشتم و ندارم ما رو به همراه ده ها نفر دیگه به اردوگاه کهریزک بردند . باور نمیکنید حداقل اون اتاقی که ما رو بردند 200 نفر بودند . همه زخمی و باتوم خورده .
صدای ناله همه جا رو فرا گرفته بود . با خودم گفتم اینا میخوان چی به سرمون بیارن . شاید فردا بریم دادسرایی . زندانی . اونجا حداقل از اینجا بهتره . اصلا جا نبود که بشینی . تمام در و دیوار خون بود .به فکر دوستم بودم آخه اون از بچه هایی نبود که بتونه این جور جاها رو تحمل کنه . تو این اوضاع و احوال کسانی که تو اتاق بودند شروع به گریه و زاری و ناله کردن و گفتن 1 نفر مرده .
صدا از ته اتاق میومد ولی شاید باورتون نشه همه به هم چسبیده بودیم و نمیتونستیم تکون بخوریم . نگهبانای لباس شخصی اومدن تو و لامپارو شکوندن در تاریکی مطلق شروع کردن زدن . هر کی جلو دستشون بود میزدن . نیم ساعت حسابی کتک زدن . چند نفر از شدت کتک خوردن به کما رفتن شاید هم مردن .بعدش چند تا چراغ قوه روشن کردن وانداختند تو صورت ما ها گفتند اگه صداتون دراد این باتوم ها رو میکنیم ….. باورم نمیشد .
فکر میکردم دارم کابوس میبینمصادق که انگار ارشدشون بود جنازه اون کسی رو که مرده بود رو برداشت و تکیه جنازه رو داد به دیور چراغ قوه رو انداخت رو صورتش گفت ما حکم کشتن شما رو داریم . پس شانس بیارید و مثل این مادر … ( به مرده ) نمیرید . هیچ صداتون رو در نمیارید . تا صبح اگه زنده موندید موندید .
اگه نمردید که …گفت شما محاربه هستید . میدونید محاربه یعنی چی . یه نفر از اون جلو که پسری بود حدود 16 . 17 سال سن داشت گردنش رو گرفت به اینا بگو محاربه یعنی چی ! گفت نمیدونم . گفت غلط کردی ندونی ! شروع کرد به زدنش گفت بگو . بگو بگو . اونقدر زدش که از حال رفت .
میگفت یعنی شیطان . یعنی خطا کار . انقدر زدش که چند نفر شدیدا اعتراض کردن . که اونها هم در حد مرگ کتک خوردن .تو اون اتاق ما تا صبح حداقل 4 نفر کشته شدنصادق نعره کشی و گفت اینجا از توالت فرنگی و مسواک و اینا خبری نیست همینجا کاراتون رو میکنید !!! . شیر فهم شدید ؟ه
یچ آدم سالمی بین ما نبود و همه خون یا رو صورتشون لخته زده بود مثل من . یا چشمشون باد کرده بود مثل من . یا مثل خیلیا دست پاشون شکسته بود . به دلیل تاریکی مطلق من خیلیها را نتونستم ببینموقتی که در رو باز میکردند با دیدن نور چشممون شدیدا احساس ناراحتی عجیبی میکرد . فردای اون روز و روزهای دیگه رو به بدنرین شکل که توضیحش زمان بسیار میخواهد گذروندیم . به ما برای اینکه از گرسنگی نمیریم هر روز که نمیدانیم شب بود یا روز بود ! یک گونی ته مانده غذا که آن را با اشتیاق میخوردیم به ما میدانند .
که داخلش تکه های نان . سبزی . برنج بود میدادند . که شخصی بین ما بود بنام دکتر زارع که میگفت یک پزشک است و مسئول تقسیم غذا بود . من ایشان و تعداد زیادی از هم بندانمان را که چند روز بود فقط صدای آنها را میشندم از صدا میشناختم تا اینکه بعد از چند روز صادق آمد و چند لامپ با خود آورد و ما را بعد از چند روز به محوطه کمپ برد . واااااای برا ما یک حس آزادی بود .
آسمان ابی و نور خورشید برای ما تازگی داشت . ( در ضمن این را بگم که بخاطر این ما را به محوطه آوردند که کثافتها و مدفوع خود را از اتاق بیرون بریزیم ) معذرت میخوام که اینطور مینویسم ولی تا چند وقت دیگه که بقیه هم از زندان آزاد بشن بخصوص کمپ کهریزک اونها بهتر واستون توضیح میدن و مطمئن هستم این کمپ در بعضی موارد دست گوانتانامو و ابوغریب را طی این چند روز از پشت بسته .
به هر حال به گفته نوچه های صادق ما جزو اولین کسانی بودیم که بدون دادگاهی ! بامداد دیروز به خاطر شلوغی بیش از حد کمپ به بیرون انداختند . و ما را تهدید کردند که اگر جایی حرفی بزنیم ما را به قتل میرسانند . من بلافاصله با خانواده ام نیمه شب دیشب با موبایل یک عابر تماس گرفتم و اونها به سراغم آمدند .
طعم آزادی خیلی شیرین است . اما به یاد داشته باشید که الان هزاران نفر تو اردوگاه کهریزک بدترین شرایط رو میگذرونن .در ضمن اسامی چند نفر رو که تو این مدت جان خودشون رو فقط تو کمپ ما از دست دادن و من حفظ کردم رو میگم . در ضمن اگر این حیوان صفتها اینها رو به بیمارستان میبردند شاید الان زنده بودندحسن شاپوری ( دانشجو )زضا فتاحی ( دانشجو )میلاد فاقد فامیلی ( اون پسره 26 . 17 ساله که توسط صادق شب اول به باد مشت و لگد گرفته شد و به کما رفت و اون رو با خودشون بردند .
ولی دکتر هم بند ما و به قولی ارشد ما گفت اون از گوش و دهنش خون اومده و متاسفانه مرده )مرتضی سلحشورمراد آقاسیمحسن انتظامی در ضمن اسامی تعداد زیادی از بازداشت شده ها رو تو کمپ خودمون دارم که اون رو هم تو این وبلاگ تا چند روز آینده میگم خدایا ما رو از شر اینا راحت کنباورم نمیشه که 24 ساعت پیش کجا بودم خدایا عمه ایرانیها و آزادیخواهان رو هر چه سریعتر نجات بده در ضمن احتمال میدم با تغییراتی که تو کمپ کهریزک پیش اومده اون بازداشتگاهی که رهبر فاسد قراره تعطیلش کنه همین کهریزکه . چون خیلی ها توش کشته شدندرضا یاوری ( نام مستعار من )6 مرداد ماه ساعت 1:10 دقیقه بامدادبه امید آزادی دربندان کهریزک

۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

پادائــت

پادائــت اَو بـــزّگ و واریں براســـــــــان پہمندگ و پر زور و تیاريـں براســـــــان
اے لوچی و چمداری و گـژن ءِ زنــــــــد ءَ
ھیروپاں دیہت او منی سـاریں براســــان نميرانیں مير گل خان نصير

نكاتی عجيب و درسهای عبرت، از زندگانی شاه اسماعیل صفوی؛ (۲)بانی تشیع در ایران

صفوی‌ها اول گوش و بعد دماغ و بعد رانهای آدم زنده را میخوردند، گاهی بچه‌های سنی‌ها را زنده زنده در جلوی پدر مادرش میخوردند. و به این روش‌ها مردم ایران شیعه شدند.
شاه اسماعیل صفویی با شه بیک خان ازبک در مرو جنگید و او را شکست داد و کشت سپس دستور داد تا سربازانش جسد او را بخورند و انها جسد او را خوردند و از جمجمه سرش کاسه شرابی برای شاه اسماعیل ساختند.

احمدی ‌نژاد شخصا سرپرست وزارت اطلاعات شد

خبرآنلاین: پس از آنکه علوی معاون اطلاعات خارجی که از سوی احمدی‌نژاد به سرپرستی این وزارتخانه انتخاب شده بود حکم را برگردانده و احمدی‌نژاد خود مجبور می شود سرپرستی وزارت اطلاعات را شخصا برعهده گیرد.
در جلسه چهارشنبه گذشته هیات دولت 4تن از وزرا شامل صفارهرندی،جهرمی ،لنکرانی ومحسنی اژه ای نسبت به بی تفاوتی احمدی نژاد به دستور رهبری برای برکناری مشایی اعتراض می کنند که احمدی نژاد در پاسخ اظهار می کند که شما با شناختن مشایی فاصله زیادی دارید و شاید در آینده بتوانید به حد مشایی برسید که محسنی اژه‌ای با ناراحتی به وی می گوید که ما نمی خواهیم مثل مشایی شویم و احمدی نژاد به بهانه تنفس از جلسه دولت خارج می شود.
در روز پنج شنبه محسنی اژه ای به همراه 6تن دیگر از وزرا شامل صفارهرندی،جهرمی ،مصری،لنکرانی ،سعیدی کیا و نوذری جلسه ای را درباره چگونگی برخورد با نافرمانی احمدی نژاد نسبت به دستور کتبی رهبری تشکیل می دهند که احمدی نژاد از این موضوع مطلع می شود و تصمیم به عزل محسنی اژه ای می گیرد.
گفته می شود پس از این عزل ، محبوبیت محسنی اژه ای بطور بی سابقه ای در میان پرسنل وزارت اطلاعات افزایش یافته به نحوی که علوی معاون اطلاعات خارجی که از سوی احمدی نژاد به سرپرستی این وزارتخانه انتخاب شده بود حکم را برگردانده و احمدی نژاد خود مجبور می شود سرپرستی وزارت اطلاعات را شخصا بر عهده گیرد.

وقایع کهریزک، جنایت علیه بشریت

در شرایطی که وضعیت بازداشت شدگان باعث نگرانی بخش عمده‌ای از جامعه شده و وجود بازداشتگاه‌های غیرقانونی حتی به تایید رهبر نظام هم رسیده است، «موج سبز آزادی» گزارش‌های تکان‌دهنده‌ای را از برخی افراد آزاد شده از زندان و منابع دیگر دریافت کرده که نشان‌دهنده‌ی وضعیت فاجعه‌بار و غیر انسانی حاکم بر بازداشتگاه‌ها و زندان‌های قانونی و غیرقانونی است.
بر اساس گزارش رسیده به «موج سبز آزادی» یک خانم محجبه که در روزهای تبلیغات انتخاباتی با خودروی شخصی خود اقدام به پخش سی‌دی «نود سیاسی» می‌کرده، به همین خاطر پس از انتخابات شناسایی و در منزل خود بازداشت می‌شود. وی خبر داده که در مدت بازداشت، بارها مورد ضرب و شتم مأموران مرد قرار گرفته، بازجوها مرتبا با الفاظ رکیک و ناسزا به توهین و تحقیر وی می‌پرداخته‌اند و حتی مإموران مرد موهای او را می‌کشیده و دائما با تماس بدنی، او را مورد آزار قرار می‌داده‌اند تا اعتراف کند که با برخی چهره‌های سیاسی، رابطه‌ی نامشروع داشته است.
این گزارش حاکی است وی پیش از آزادی مجبور شده نوشته‌ای را امضا کند مبنی بر اینکه در زندان با وی هیچ‌گونه بدرفتاری نشده و حتی هفته‌ای دو بار هم در زندان چلوکباب خورده است!
گزارش دیگری که یکی از بازداشت شدگان هفته اول پس از انتخابات، پس از آزادی در اختیار «موج سبز آزادی» قرار داده، حاکی است که به محض انتقال وی به پاسگاه کلانتری و در ابتدای ورود به این پاسگاه، وی و دیگر بازداشت شدگان به شدت کتک خورده‌اند.
ببینید فرزندان امام زمان با مردم چه می کنند:
او همچنین یکی از شکنجه‌های تحقیرآمیز صورت گرفته را این‌گونه توصیف کرده که: بازداشتی‌ها را در کف توالت پاسگاه می‌خواباندند، سربازی پایش را پشت گردنشان می‌گذاشت و آنها را مجبور به لیس زدن توالت می‌کرد.
وی همچنین فاش کرده که در یک مورد که سربازی از این کار امتناع کرده، مورد ضرب و شتم مافوقش قرار گرفته و سپس او هم بازداشت شده است.
وی در عین حال خبر داده که از همان روزهای ابتدایی، در حین کتک زدن بازداشتی‌ها، مرتبا در پاسگاه فحش‌های رکیک به هاشمی و خاتمی و موسوی می‌داده‌اند.
موضوع دیگری که در دو روز اخیر و به دنبال شهادت فرزند یکی از مسئولان دولت نهم به رسانه‌ها درز کرده، ابتلای احتمالی برخی بازداشت شدگان به بیماری مننژیت است؛ طوری که ابتدا سردار علایی در یادداشت خود فاش کرد که وزیر بهداشت از توزیع گسترده و البته دیرهنگام واکسن مننژیت در زندان‌ها و بازداشتگاهها خبر داده، سپس مدیرکل زندان‌های قوه قضاییه تایید کرده که تنها در اوین به 4000 زندانی واکنس مننژیت تزریق شده و دست آخر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داده که سعید مرتضوی در جلسه‌ی این کمیسیون ادعا کرده محمد کامرانی و محسن روح‌الامینی به علت ابتلا به بیماری مننژیت درگذشته‌اند.
در این باره، یک پزشک متخصص که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌و‌گو با «موج سبز آزادی» از رسانه‌ها و نمایندگان مجلس خواست وزیر بهداشت تا در صورت صحت این ادعا، نوع مننژیت این دو زندانی را اعلام کند.
وی هشدار داد که اگر مننژیت این دو شهید از نوع Meningococcal باشد، خطر بزرگی دستگیرشدگان و حتی مردم را تهدید می‌کند و باید سریعا نسبت به واکسینه کردن مردم و توزیع داروهای آنتی‌بیوتیک و پیش‌گیری (Prophylaxis) اقدام شود.
همچنین در گزارش دیگری که از سوی نزدیکان یک جوان بازداشت شده به «موج سبز آزادی» رسیده، تصریح شده که این جوان که به تازگی آزاد شده و جرم وی بازگشت از لندن بوده! از لحاظ روحی چنان وضعیت اسفناکی دارد که برای جلوگیری از خودکشی، او را در منزل به تخت بسته‌اند.
اما تکان‌دهنده‌ترین گزارش‌ها در این میان به بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک اختصاص دارد که بر اساس گزارش‌های موثق و متعدد، تحت نظارت مستقیم سردار رادان قائم‌مقام فرمانده نیروی انتظامی کل کشور اداره می‌شود و فضایی یکسره قرون وسطایی بر آن حاکم است.
شاهدان عینی و بازداشتی‌های آزاد شده از کهریزک، وضعیت این بازداشتگاه غیر قانونی را این‌گونه توصیف می‌کنند:در یک سوله‌ی 200 متری بدون وجود دستگاههای تهویه‌ی هوا، چندین معتاد کراکی که امیدی به زنده ماندن آنها نیست و بدن‌هایشان کرم گرفته، دراز به دراز بر روی زمین افتاده‌اند؛ و در کنار آنها، بازداشت شدگان نگهداری می‌شوند.
ازداشت‌شده‌ها حدود 100 نفرند که به این محیط غیر بهداشتی با هوای نامطبوع منتقل شده‌اند.
آنها صف می کشند تا بتوانند از زیر در، ولو برای دقیقه‌ای از هوای بیرون تنفس کنند.
هر روز صبح سردار رادان به این محل سرکشی می‌کند و خود شخصا هر روز چند نفر از بازداشت شدگان را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می‌دهد.
بهترین ابزار شکنجه در دست رادان، شلنگ است. وقتی صبح هر روز صدای هلیکوپتر می‌آید، بچه‌ها به خود می‌لرزند و می‌فهمند که رادان آمده.یکی از بازداشتی‌ها در اثر برخورد باتوم به سرش، کم کم بینایی خود را از دست داد؛ ولی با وجود اطلاع شکنجه‌گران کهریزک از وضعیت وی، او را از این محل غیر بهداشتی خارج نکردند.
دو روز قبل از آزادی، بازداشت‌شده‌ها به اوین منتقل می‌شوند و فردی که بینایی خود را از دست داده بود، در اتوبوسی که به سمت اوین در حرکت بود، بر روی پای یکی دیگر از بازداشت شدگان جان می‌سپارد.از دیگر شکنجه‌ها در کهریزک آن است که بدن‌ها را خیس می‌کنند و بعد با شلنگ و سیم، بازداشت‌شده‌ها را کتک می‌زنند تا درد تا عمق جان آنها نفوذ کند.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
موج سبز آزادی

جنگ آخوند ها در ایران

ژان پیر پِرَن، روزنامه لیبراسیون برگردان از فرامرز دادرس هرگاه یک روحانی بلند پایه شیعه می خواهد مخالفت خود را با رژیم جمهوری اسلامی نشان دهد، یا از برگزاری نماز جمعه خودداری می کند، یا کلاس های درس خود را در حوزه تعطیل می کند، ویا عمامه اش را از سر برمی دارد.آیت الله منتظری یکی از آیات عظام که تا سال 1988 (جانشین) امام خمینی بود، سال ها است که عمامه اش را بر سر نمی گذارد.
او اکنون بزرگترین روحانی شیعه ایران است، و تنها مجتهدی است که مخالفت خود را به روشنی اعلام نموده است. و بهمین دلیل در شهر مقدس قم در حبس خانگی بسر می برد.
انتخاب تقلبی محمود احمدی نژاد، بحرانی در میان روحانیون شیعه بوجود آورد، آیت الله های بزرگ قم ، مشهد و دیگر شهرها محافظه کار و حتی ترسو! از آب در آمدند. این نشان دهنده این است که دستگاه شیعه در حال گذر از بحرانی است که تاکنون بی سابقه بوده است، و در خطر تفرقه و تقسیم می باشد.
تقلب
فتنه !
که بگفته خمینی درد بزرگ اسلام است، از این پس در دل جمهوری اسلامی دیده می شود.
سخنان حجت الاسلام علی اکبر هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه 26 تیر ماه در دانشگاه تهران، نشان داد که مبارزه قدرت پنهان میان روحانیون در جریان است.
رئیس جمهور سابق، که در راًس دو نهاد کلیدی مجلس خبرگان، و شورای مصلحت نظام می باشد ، او تاکنون و تا این اندازه در انتقاد از رژیم پیش نرفته بود.
رفسنجانی، دشمن قسم خورده احمدی نژاد است، که ویرا درهنگامه مبارزات انتخاباتی متهم به فساد و رشوه خواری کرد. این حقیقتی است که تاکنون ترجیح داده می شد در پشت پرده از آن سخن گفته شود.
نافرمانی واعتراض رفسنجانی، وسخنان او درباره تقلب و« ترور» مردم از سوی نیروهای انتظامی، و درخواست آزادی زندانیان، و بی اعتنایی به رهبرمعظم که پشتیبان احمدی نژاد است، پاسخ تهدید آمیزرهبر را به دنبال داشت.
رهبر گفت که « خبرگان باید به سخنانی که می گویند توجه داشته باشند، آنها دوران آزمایش مهمی را می گذرانند، و اگر پس آن بر نیایند، نه تنها از قدرت کنار گذاشته خواهد شد، ممکن است به سقوط آنان بیانجامد».
در پشت پرده این جدال میان دو ستون رژیم، مسائل دیگری نهفته است، یکی آنکه رفسنجانی پافشاری می کند که قدرت رهبری را محدود، و حتی گزینش رهبر را به رای مردم بگذارد.
او می گوید که رویای خمینی این بوده که رهبر از سوی مردم برگزیده شود.او با سخنرانی اش در نماز جمعه از میرحسین موسوی پیشی گرفت. پاسخ بنیاد گرایان رژیم به سخنان او مانند یک اعلان جنگ بود، بویژه سخنان آیت الله یزدی عضو شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان، که در آن بخوبی شکاف بزرگ میان روحانیون دیده می شود.
برخی از روحانیون به رهبر وفادار ماندند، مانند آیت الله یزدی و احمد خاتمی، و برخی هم پشت سر رفسنجانی صف کشیدند، مانند آیت الله مکارم شیرازی و مجمع روحانیون مبارز، که گرد آمده از ملایان اصلاح طلب می باشد.
و طرفداران اندک آیت الله منتظری که رژیم را « غیر قانونی» می شناسند.
ولی بیشتر روحانیون ترجیح دادند که از اعلام نظر خودداری کنند، چون نگران جان خود ، و یا از دست دادن مقام هایشان می باشند.« خطر»ماهیت رژیم به خطر افتاده است.
با امنیتی شدن اوضاع کشور، وحضورروز افزون پاسداران و بسیجیان درهمه زمینه ها، در حلقه قدرت نیز دگرگونی هایی پدید آمده است. سخنان سردار فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیرو های مسلح رژیم، گویای این است که، آنان مخالفان و اصلاح طلبان را تحمل نخواهند کرد.
این همان افسری است که به امام دوازدهم، که امام غایب شیعیان می باشد نامه نوشته بود.از سویی دیگر گروه بنیادگرای حجتیه، به رهبری آیت الله مصباح یزدی، مخالف جمهوری و دولت ملی می باشد، و رویای برپایی یک حکومت اسلامی خشن را در سر می پروراند.
رویای شیرین دوران خمینی! « رهبر خامنه ای به این گروه نزدیک است».آیا بهمین دلیل بود، موسوی که نزدیک به بیست سال از سیاست کناره گیری کرده بود ، خود را کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری کرد، و از « خطر بزرگ» سخن گفت ؟.
آیا به همین دلیل است که برخی از تندرویان سابق رنگ عوض کرده اند؟ ده نمکی، رئیس انصار حزب الله، و رهبر روحانی اش آیت الله غفاری، نشان دادند که از کار های پیشین خود پشیمان می باشند.

تعطیلی بازداشتگاه کهريزک برای از بین بردن آثار جنايات ضد بشری خامنه ای است

به گزارش آژانس خبری تفتان پس از آنکه جنایات وحشیانه و ضد بشری کارکنان ولایت فقیه افشا شد و مشخص شد که نوکران خامنه ای بدستور نائب امام زمان جنایاتی ضد انسانی در اردوگاه و بازداشتگاه کهريزک مرتکب شده اند خامنه ای برای از بین بردن آثار جنایاتش دستور تعطیلی این اردوگاه را صادر کرده است.
رژیم ولایت فقیه پلید ترین و کثیف ترین رژیمی است که تاریخ به خود دیده است و همیشه تکیه بر دروغ و مکر و فریب داشته است و جنایاتش را مخفی نگه داشته است اما اختلاف درون نظام برای حصول اقتدار بیشتر امروز ماهیت رژیم را افشا کرده است و مردم به حقیقت شیطانی رژیم پی برده اند و همه خواهان سرنگونی این نظام طاغوتی هستند.

سند دستور کشتار مردم توسط خامنه ای جنایتکار